بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس - Bitdefender Antivirus Plus

بیت دیفندر آنتی ویروس - Bitdefender Antivirus بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس - ( Bitdefender Antivirus Plus )

بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس بدون گذاشتن هیچگونه تاثیری بر روی سرعت سیستم، از شما در برابر کلیه تهدیدهای خطرناک محافظت می نماید. این یعنی کارایی بالا به همراه عدم کندی سیستم. با ویژگی خلبان خودکار (Autopilot)، بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس بهترین تصمیم های امنیتی را برای شما اتخاذ و حریم شخصی و فعالیتهای بانکی آنلاین شما را ایمن می نماید.
با انتخاب بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس بهترین را انتخاب خواهید نمود و در کنار کاربری آسان، از ویژگی سبک بودن آن بهره مند خواهید شد.

ویژگی ها:
 
- بهترین آنتی ویروس در برابر تهدیدهای فضای مجازی
- نهایت کارایی بدون تاثیر بر روی سرعت سیستم شما
- توصیه های امنیتی برای Wi-Fi شما
- حفاظت کاملاً خودکار و پیشرفته

 

توجــــه: بیت دیفندر 2017 توسط مجله محبوب PC MAG، بطور رسمی به عنوان "محصول برتر سال" انتخاب شد و همچنین توسط مهمترین موسسات بررسی محصولات امنیتی به نام های AV-Test و AV-Comparatives به عنوان "بهترین آنتی ویروس سال 2017" و "بالاترین قدرت ترمیم در سال 2017" نایل شد. این دستاوردها حاصل امتیازات و جوایز متعددی است که در طول یک سال توسط نهادهای معتبری همچون CNET، Laptop، Magazine، PC PRO، Expert Reviews، Web User، PC Achat و Micro Hebdo به این محصول امنیتی تعلق گرفته است.

- محافظت

بیت دیفندر در ۵ سال گذشته بهترین نرخ تشخیص بدافزارها را در صنعت امنیت داشته است. راز بیت دیفندر به عنوان اولین شرکت ارائه دهنده محصولات امنیتی سایبری چیست؟ بیت دیفندر از هوش مصنوعی در کنار دیگر تکنولوژی های روز دنیا در شبکه جهانی برای بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر بهره می برد تا بتواند در لحظه جدیدترین تهدیدها را در سرتاسر جهان شناسایی کند. همه این مزایا در کنار عدم تاثیر بر روی سرعت سیستم شما در دسترس است.

- حفاظت کامل از اطلاعات
قدرتمندترین آنتی ویروسی که دنیا به خود دیده است.تکنولوژی قدرتمند بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس همه تهدیدات را از بین می برد. این تهدیدات شامل ویروهای مرسوم، کرمها، تروجانها، نقایص امنیتی نرم افزارها، روت کیتها و نرم افزارهای جاسوسی است.

- کنترل فعال عملکرد
بیت دیفندر دارای تکنولوژی فعال و داینامیک برای مانیتور رفتار سرویس های سیستم شماست. همانطور که این سرویس ها کار می کنند تمام فعالیت آنها زیر نظر است.

- کارایی
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس را می توان به یک ماشین مسابقه با بدنه زرهی و غیر قابل نفوذ تشبیه نمود.. این آنتی ویروس در کنار قدرت بی نظیر خود به طور همزمان نیز فوق العاده سریع است. تکنولوژی بیت دیفندر انقلابی در سرعت عکس العمل بالا در برابر بدافزار است که کارایی خالصی را بر روی سیستم شما ارائه می دهد. این همه آن چیزی است که بیت دیفندر در زیر کاپوت ماشین مسابقه ای خود قرار داده است تا دارای سرعت بالا و کاربری آسان باشد.

- بیت دیفندر Autopilot™
به محض اینکه ویژگی خلبان خودکار را فعال کنید، بیت دیفندر همه وظایف مربوط به تامین امنیت سایبری سیستم شما را به عهده خود می گیرد. خلبان خودکار به صورت اتوماتیک تصمیم های بهینه امنیتی را بدون اینکه برای شما مزاحمتی ایجاد نماید اتخاذ نموده و دیگر نیازی به نصب و پیکربندی خاصی نخواهد بود.

- بیت دیفندر Photon™
این ویژگی اختصاصی و خلاقانه به آنتی ویروس بیت دیفندر پلاس کمک می کند تا با پیکربندی نرم افزاری و سخت افزاری سیستم شما تطبیق پیدا کند تا از منابع سیستم استفاده بهینه گردد و سرعت سیستم بهبود پیدا کند.

- حریم خصوصی
بیت دیفندر می داند که چه فایل هایی در زندگی شما مهم است. همچنین می داند که این شما هستید که انتخاب می کنید چه چیزهایی را می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید و یا از چشم های کنجکاو پنهان نمایید. به همین علت است که بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس دارای ابزارها و ویژگی هایی است که از نفوذ هکرها و دزدهای سایبری و برنامه های مخرب در زندگی خصوصی شما جلوگیری می کند.

- خیالی آسوده و راحت
شما می توانید عملیات خرید و یا بانکی خود را از طریق مرورگر اختصاصی و ایمن بیت دیفندر انجام دهیدتا از کلاهبرداری های آنلاین جلوگیری شود. بخش پرداخت ایمن بیت دیفندر همچنین می تواند در هنگام خرید آنلاین بخش های مختلف را برای پرداخت به صورت خودکار پر کند.

- شبکه های اجتماعی ایمن
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس از شما در برابر لینکهای مخربی که به صورت ناخواسته توسط دوستانتان در شبکه های اجتماعی برای شما ارسال می شود محافطت می نماید. شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر، پینترست و .. .

- حفاظت در برابر باج افزار
مدارک و فایلهای خود را می توانید در قسمتی خاص از سیستم خود ذخیره نمایید تا به وسیله باج افزارها قابل دسترس و کدگذاری نباشد.

- حالت نجات
زمانیکه امکان پاک کردن آلودگی سیستم شما در حالت کارکرد عادی ویندوز وجود نداشته باشد، بیت دیفندر سیستم شما را ری استارت می کند تا در حالت نجات (Rescue Mode) به پاکسازی و بازیابی آن بپردازد.

- آنتی فیشینگ قدرتمند
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس سایت های متقلبی که سعی می کنند اطلاعات مالی و گذرواژه های شما را بدزدند شناسایی و بلاک می کند.

- ضد کلاهبرداری حساس
این سیستم فیلترینگ پیشرفته به شما در رابطه با بازدید از سایتهایی که بالقوه امکان کلاه برداری در آنها وجود دارد هشدار می دهد.

- وبگردی ایمن
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس در رابطه با ایمن بودن لینک هایی که در موتورهای جستجو نمایش داده می شود اطلاع رسانی می کند.

- همگرایی ابری
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس تمام اسکنها را تاجایی که امکان دارد به صورت ابری انجام می دهد تا بر روی کارایی سیستم شما تاثیر نگذارد. البته تنها صحت داده های شما از طریق اسکن امضای داده ها بررسی می گردد و فایلی آپلود یا ذخیره نمی گردد. بنابراین حریم خصوصی شما کاملاً ایمن می ماند.

- نمایه های بازی، کار و تماشای فیلم
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس سعی می کند تا خللی در کار شما ایجاد نکند. این کار با تشخیص نمایه های بازی، کار عادی و تماشای فیلم انجام می شود. در هرکدام از این حالتها بیت دیفندر پاپ آپها را می بندد و تنظیمات تصویر را بهینه می کند و یا از عملکرد برنامه های غیر ضروری در زمینه جلوگیری می نماید.

- حالت باتری
ویژگی هوشمند بودن بیت دیفندر مدت زمان استفاده لپ تاپ و یا تبلت شما را هنگامی که از باتری آن استفاده می کنید، افزایش می دهد. این کار از طریق ایجاد تغییرات در تنظیمات دستگاه انجام می گیرد و مواردی از قبیل صفحه نمایش، سیستم خنک کاری، بروزرسانی ها و بلوتوث تحت تاثیر قرار می گیرند.

- مدیریت گذرواژه ها
بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس می تواند گذرواژه ها، اطلاعات کارت اعتباری و کلیه اطلاعات حساس شما را در کیف ایمن خود نگهداری نماید. همچنین هنگام وبگردی نیز می تواند به شما برای ورود گذرواژه ها به صورت خودکار کمک کند.

- پاک کننده دائمی فایلها
پاک کننده دائمی فایلها (File Shredder) این اطمینان را به شما می دهد که فایلهای حساس و شخصی پاک شده دیگر بر روی سیستم شما نخواهد بود.

- بیت دیفندر Autopilot™
خلبان خودکار بیت دیفندر یعنی آزادی کامل: فقط آن را روشن کنید و تمام نیازهای امنیتی سیستم شما به صورت خودکار تامین خواهد شد. بیت دیفندر نیز برای شما هیچگونه زحمتی ایجاد نخواهد کرد، نه پاپ آپ، نه سوالی و نه صدها گزینه که برای پیکربندی امنیتی سیستم شما نیاز است. شما فقط به کار خود می رسید و بیت دیفندر امنیت سیستم شما را تضمین می کند.

- بررسی کننده سریع ریسک
تنها با یک کلیک آسیب پذیری ها و حفره های امنیتی را اسکن می کند. بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس نرم افزارهای سیستم شما را به لحاظ وجود نرم افزارهای مخرب، بسته های امنیتی منتشر شده برای ویندوز و تنظیمات نا ایمن اسکن کرده و بهترین شاخص ها را برای تامین امنیت در نظر خواهد گرفت.

System requirements for Bitdefender 2018

Make sure that the computer where you plan to install Bitdefender 2018 meets the minimum system requirements. If the computer does not meet all the minimum system requirements, Bitdefender will not be installed or, if installed, it will not work properly and it will cause system slowdowns and system instability.

You may install Bitdefender 2018 only on computers running the following operating systems:
• Windows 7 with Service Pack 1
• Windows 8
• Windows 8
. 1
• Windows 10

NOTE: To find out the Windows operating system your computer is running and hardware information, follow these steps:

• In Windows 7 right-click My Computer on the desktop and then select Properties from the menu.
• In Windows 8, Windows 8.1 and Windows 10 from the Windows Start screen, locate Computer (for example, you can start typing "Computer" directly in the Start screen) and then right-click its icon. Select Properties in the bottom menu. Look under System to see the system type
.

 

 


سفارش آنلاین - بیت دیفندر آنتی ویروس 2013 -1کاربره-1ساله دانلود - download نصب - setup 

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad