کسپرسکی برای مکینتاش - Kaspersky Security for Mac

Kaspersky Security for Mac-Banner

 

Kaspersky Security for Mac


مکینتاش ، اطلاعات و فرزندانتان را امن نگاه داریدKaspersky Security for Mac-Box
نرم افزار های مخرب فقط بر روی کامپیوتر های شخصی تاثیر نمی گذارند. در واقع هر  روز شاهد افزایش حجم کد های  مخرب و تهدیدات اینترنتی که می توانند امنیت مکینتاش شما و  اطلاعات شخصی ذخیره شده بر روی آن را   تحت تاثیر قرار دهند  هستیم. آنتی  ویروس کسپرسکی  برای مکینتاش با محافظت  پیشرفته آنی در  مقابل ویروس ها ،  تروجان ها ، نرم افزار های  جاسوسی ، تلاش های فیشینگ ، وب سایت های خطرناک و دیگر تهدیدات ، می تواند امنیت مک ، اطلاعات شخصی و فرزندانتان را محافظت نماید. بعلاوه می تواند  از انتقال تهدیدهای اینترنتی به دوستان و همکاران در هنگام تبادل اطلاعات با سایر انواع رایانه ها جلوگیری نمایید.

مزایا



  محافظت آنی در برابر نرم افزار های مخرب Linux- Pc-Mac   ( بهبود یافته )

 کسپرسکی سکیوریتی برای مکینتاش از هر دو تکنولوژی سنتی و ابری استفاده می کند تا محافظتی پیشرفته در برابر تهدیدات شناخته شده و جدید یا تهدیدات پدیدار شده شامل ویروس ها ، تروجان ها ، روبات ها و نرم افزار های جاسوسی را ارائه  نماید.

محافظت در برابر وب سایت های مخرب و فیشینگ ( جدید )

استفاده اینترنت فرزندانتان را مشاهده و محدود کنید ، دسترسی به وب سایت های نا مناسب را منع کنید ، از انتقال اطلاعات خصوصی جلوگیری نمایید و ارتباطات شبکه های اجتماعی را کنترل نمایید

کنترل والدین پیشرفته برای حفظ امنیت فرزندانتان ( جدید )

استفاده اینترنت فرزندانتان را مشاهده و محدود کنید ، دسترسی به وب سایت های نا مناسب را منع کنید ، از انتقال اطلاعات خصوصی جلوگیری نمایید و ارتباطات شبکه های اجتماعی را کنترل نمایید

دفاع در مقابل کی لاگر ها ، نرم افزار های مخرب ضبط صفحه نمایش و دزدان اطلاعات شخصی ( جدید )

زمانی که شما احتیاج به وارد نمودن اطلاعات شخصی و مالی بر روی صفحات وب هستید ، می توانید توسط  صفحه کلید مجازی منحصر به فرد نرم افزار ، با خیال راحت این کار را انجام دهید زیرا برای استفاده صفحه کلید مجازی بایستی از کلیک های ماوس استفاده نماییدکه توسط سارقین قابل ضبط و ردیابی نمی باشند.

ویژگی ها



کسپرسکی سکیوریتی برای مکینتاش ، کاملاً با آخرین سیستم های عامل مکینتاش ، از جمله سیستم عامل جدید OS X Mountain Lion 10.8 سازگاری دارد.

 ترکیب محافظت ضد ویروس و ابری

کسپرسکی سکیوریتی برای مک به شما کمک می کند تا مطمئن گردید که مکینتاش شما همیشه به روز رسانی شده ، امن و دارای محافظتیمعتبر است. به روز رسانی ساعت به ساعت آنتی ویروس شما را به روز نگه می دارد ، هنگامی که تکنولوژی های محافظت ابری واکنش سریع به تهدیدات جدید را فعال می نماید.
 
تجربه ای امن از اینترنت

تمام فایل های دانلود شده از طریق اینترنت برای پیدا کردن نرم افزار های مخرب اسکن می گردند. چه شما از مرورگر Safari و یا Firefox و  Google Chrome استفاده  نمایید ،  کسپرسکی اعتبار  وب سایت ها را بررسی  می نماید ،  سپس در صورت وجود مورد  مشکوک  و  یا خطرناک به شما اطلاع می دهد.

کنترل والدین

علاوه بر تنظیم مدت زمان استفاده  فرزندانتان از اینترنت ،  مسدود کردن وب سایت های نامناسب و جلوگیری از انتقال اطلاعات شخصی ، والدین می توانند همچنین جزییات مربوط به استفاده فرزندانشان از اینترنت را نیز مشاهده کنند. همچنین می توانید از دانلود فایل خاصیاز اینترنت ( مثلا ً موزیک ، ویدیو و یا برنامه ) جلوگیری نمایید.

عدم تاثیر بر روی عملکرد مکینتاش

کسپرسکی سکیوریتی برای کارایی بهتر مکینتاش طراحی شده است  ، بنابراین این محصول  کمترین تاثیر را بر روی عملکرد مکینتاش شما نسبت به سایر محصولات امنیتی می گذارد. بدین منظور آنتی ویروس تنها فایل های جدید و همچنین آنهایی که نسبت به اسکن قبلی تغییرکرده اند را اسکن می نماید ، هچنین سرعت اسکن نیز نسبت به فعالیت کاربر با مکینتاش متعادل می گرد.

نیازمندی های سیستم

 

Operating Systems

Mac OS X 10.6, 10.7 or 10.8

Hardware Requirements

Mac system with Intel® processor
512 MB RAM
350 MB of available hard drive space (depending on antivirus database size)
Internet connection (for product activation and updates)

 

سفارش آنلاین کسپرسکی برای مکینتاش دانلود - download نصب - setup

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad