کسپرسکی اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس - Kaspersky Internet Security Multi Device

Kaspersky Internet Security Multi Device

Kaspersky Internet Security 2015

امنیت برتر برای سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و اندروید , با تهیه یک لیسانس واحد از تمام ابزارهای الکترونیکی خود از جمله لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترهای دسکتاپ و دستگاه‌های موبایلی محافظت کنید. راهکار قدرتمند Kaspersky Internet Security – Multi Device از هویت، فرزندان و سرمایه شما برابر تهدیدات امنیتی روی سیستم‌های مبتنی بر ویندوز، مک و اندروید محافظت می‌کند.

- اینترنت سکیوریتی – مولتی دیوایس

- برقراری امنیت دستگاههای مختلف

- برقراری امنیت ترکیبی از سیستم ها

- تنظیمات امنیتی، اجرایی، و عملکردی قابل تغییر برای هر یک از دستگاهها

- حفاظت و شناسایی لحظه ای در مقابل تمامی انواع بدافزارهای و تهدیدات سایبری جدید و روزافزون

- حفظ امنیت اطلاعات دستگاههای اندرویدی گم شده یا سرقت شده شما

مزایا

محافظت در مقابل آخرین بدافزارها و حملات سایبری
روزانه بیش از 315 هزار تروجان جدید توسط سودجویان سایبری منتشر میگردد. لذا بمنظور حفاظت از سیستم و اطلاعات محرمانه میبایست از یک راهکار امنیتی
که هماهنگ با آخرین تغیرات و تهدیدات میباشد استفاده نمود.

فناوری های امنیتی کسپرسکی که به مراتب جوایز و نشان های زیادی در حوزه امنیت و ارزیابی های مربوطه کسب نموده اند، از توانایی و قدرت زبانزدی در مقابله با تهدیدات جدید و روزافزون برخور میباشند. نتایج ارزیابی های صورت گرفته از سوی موسسات و مراکز ارزیابی راهکارهای امنیتی غیروابسته نشان میدهد که فناوری شناسایی تحت ابری شرکت کسپرسکی قادر است تا ظرف مدتی کوتاه که در برخی موارد دو صدم ثانیه گزارش شده تهدیدات جدید را شناسایی نمایند. لذا با وجود بروزرسانی های لحظه ای و عکس العمل فوق سریع این نرم افزار علیه بدافزارهای جدید، محصولات آزمایشگاه کسپرسکی را همواره میتوان بهترین گزینه امنیتی هر کاربری دانست. Kaspersky Internet Security

 

امنیت را بدون آنکه لطمه ای به عملکرد سیستم وارد گردد تجربه نمایید

در حالی که نیاز است از امنیت سیستم رایانه خود و اطلاعات ذخیره شده روی آن اطمینان حاصل نمایید، اصلاً خوشایند نیست که این حفظ امنیت منجر به ایجاد خلل در عملکرد سیستم یا افت سرعت آن گشته و به شما اجازه ندهد تا همچون گذشته از رایانه خود استفاده نمایید. علیرغم پیچیدگی روزافزون حملات بدافزاری جدید که پیوسته در حال گسترش میباشند، آزمایشگاه کسپرسکی موفق گردیده تا امنیت و کارآمدی سیستم را در کنار هم برای کاربران به ارمغان آورد لذا مادامی که محصولات امنیتی کسپرسکی بصورت پشت پرده به حفظ امنیت سیستم میپردازند شما میتوانید از بیشترین کارآیی سیستم بهره مند گردید و با اطمینان خاطر به فعالیت های کاری یا روزمره خود بپردازید.

 

از جاسوسی سودجویان و مجرمین سایبری از طریق Webcam جلوگیری نمایید
مجرمین سایبری بسرعت متوجه استفاده عمده و روزافزون از وب کم ها گردیدند و بر آن شدند تا به سودجویی از این طریق بپردازند و اخیراً نیز خبرهای زیادی در مورد دستیابی به وب کم افراد گوناگون و سودجویی و استفاده غیرمجاز افراد گوناگون شنیده ایم. اما سوال پیش می آید که برای جلوگیری از این حملات یا اقدامات جاسوسی چه باید کرد؟
شرکت کسپرسکی اخیراً به توسعه فناوری محافظت از وب کم (Webcam Protection) که از دسترسی کاربران غیرمجاز به دسترسی از راه دور به وب کم شما جلوگیری مینماید. لذا دیگر نیازی نیست که نگران امنیت استفاده از وب کم و یا دسترسی های غیرمجاز هکرها و یا افراد سودجو باشید که مبادا از این طریق به حریم شخصی شما تجاوز نمایند.
*قابلیت Webcam Protection تنها برای رایانه های شخصی تحت ویندوز موجود است.
 

Kaspersky Internet Security 2015

مانع سرقت پول و یا اطلاعات مالی خود شوید
بانکداری، خرید و سیستم های پرداخت آنلاین به سهولت انجام بسیاری از فعالیت های روزانه ما کمک نموده اند ولی در عوض ریسکهای امنیتی جدی، نظیر احتمال قوی سرقت کلمات عبور، اطلاعات بانکی و حتی پول شما را نیز بهمراه داشته است.
برای بازدید یک وبسایت به منزله ی انجام امور بانکی، خرید، و یا انجام پرداخت های آنلاین، چه از رایانه شخصی PC استفاده مینمایید، چه از سیستم های مک*، فناوری منحصر بفرد کسپرسکی تحت عنوان Safe Money یا پول امن، امنیت وبسایت مورد نظر را بررسی نموده تا مبادا با ورود به یک سایت جعلی یا کلاهبرداری، ریسک های عنوان شده متوجه شما نگردد ضمن آنکه پس از آن نیز وبسایت در محیطی ویژه و محافظت شده باز میگردد. قابلیت Safe Money بشکل کارآمدی به افزودن یک لایه امنیتی برای امور مالی آنلاین شما میپردازد که این امر به غیرقابل دسترس بودن اطلاعات حساب یا کارت بانکی، و سایر اطلاعات شخصی شما کمک مینماید.
قابلیت Webcam Protection تنها برای رایانه های شخصی تحت ویندوز موجود است.

 

به سارقین هویتی اجازه سودجویی از اطلاعات شخصی و بانکی خود را ندهید
هرج و مرجی را که در نتیجه دسترسی فردی به اطلاعات محرمانه شما اتفاق می افتد را تصور نمایید. اگر مجرمین سایبری به کلمات عبور و اطلاعات شخصی شما دست یابند در واقع به "هویت دیجیتال" شما دست یافته اند و از لحاظ مالی یا سایر جهات خسارات فراوانی را میتوانند برای شما به بار بیاورند.
از آنجایی که حتی وبسایتهای ایمن نیز گاهی ممکن است بدلیل آسیب پذیریها و یا تحت تأثیر بدافزارهای گوناگون متوجه اشکالات امنیتی بزرگی گردند - که بعنوان مثال میتواند به ارسال خودکار کدهای مخرب به رایانه، تلفن همراه و یا تبلت شما بیانجامد – شرکت کسپرسکی تمام لینکهای داخلی وبسایتها را نیز بررسی نموده و پیش از ورود شما به آن لینک یا صفحه از ایمنی آنها اطمینان حاصل مینماید. فناوری های شرکت کسپرسکی حتی حسابهای ایمیل شما را نیز بررسی نموده تا از هرگونه اقدام فیشینگ سودجویان مبنی بر نفوذ و دستیابی به اطلاعات شخصی و محرمانه که منجر به سواستفاده مالی و هویتی این افراد میگردد جلوگیری نماید.

 

از استفاده ایمن کودکان خود از محیط اینترنت مطمئن باشید
تهدیدات اینترنتی گاهی برای بزرگسالانی که در زمینه اینترنت و مباحث امنیتی اطلاعات زیادی دارند نیز گاهی هراس انگیز میباشد چه برسد به کودکان و فرزندانی که سریعاً به هرآنچه میبینند و هرآنکه با آنها در تماس است اطمینان میکنند. بهرحال، از آنجایی که در عصر حاضر اینترنت بعنوان یک ابزار کمک آموزشی بسیار مؤثر و قدرتمند استفاده میگردد نباید از برقراری امنیت استفاده از این محیط برای فرزندان خود غافل بمانیم.
قابلیت های گوناگون ابزار Parental Control یا ابزار کنترلی والدین کسپرسکی که تاکنون جوایز بسیاری را در این حوزه کسب نموده است، این امکان را فراهم میسازد تا بدون آنکه نیاز به حضور فیزیکی شما باشد، از ایمنی دسترسی فرزندان خود به شبکه اینترنت و تهدیدات امنیتی و اخلاقی موجود در این شبکه اطمینان خاطر داشته باشید. شرکت کسپرسکی با این ابزار این امکان را فراهم ساخته تا بسادگی استفاده کودکان و فرزندان از اینترنت، زمان دسترسی و مخاطبین مورد تماس در این شبکه را کنترل، بررسی و محدود نمایید و تفاوتی ندارد که سیستم مورد استفاده فرزندان شما PC و یا مک میباشد. شما همچنین قادر خواهید بود که مانع دانلود فایلها، و دستیابی به وبسایت های خاص و یا وبسایتهایی با محتویات غیر اخلاقی شوید، دسترسی به شبکه های اجتماعی را مدیریت نمایید، و از ارسال اطلاعات حساس و کلیدی تعریفی توسط فرزندان جلوگیری نمایید.

 

در هر زمان و در هر مکان ضمن حفظ امنیت به مدیریت هزینه ها بپردازید
زمانی که از شبکه های وایرلس عمومی استفاده مینمایید، مجرمین بسادگی میتوانند به ایمیل ها، کلمات عبور، اطلاعات کارت های بانکی و اعتباری و غیره دست یابد. علاوه بر حفظ امنیت دائمی اطلاعات، میبایست مراقب هزینه های استفاده از شبکه های وایرلس یا شبکه های دیتای خود (3G/4G/…) نیز باشید. قابلیت هشدار امنیتی وایرلس شرکت کسپرسکی (Wi-Fi Security Notification*)، بصورت خودکار شما را از امنیت کانکشن وایرلس مورد استفاده مطمئن ساخته، آسیب پذیری ها را بررسی نموده و در مورد وجود هرگونه خطر احتمالی ضمن هشدار شما را در مورد تنظیمات امنیتی مورد نیاز و نحوه اعمال آنها روی رایانه راهنمایی میسازد. علاوه بر این، قابلیت جدید این نرم افزار یعنی، Cost-Aware Networking* یا اتصال با استفاده اقتصادی و هوشمند از ترافیک شبکه، بصورت خودکار از استفاده بیشتر از ترافیکی که تعریف مینمایید جلوگیری نموده تا دیگر نگران حجم و هزینه استفاده از این شبکه ها (بویژه بهنگام استفاده از شبکه های دیتای 3G/4G و یا شبکه های وایرلس عمومی و محدود) نباشید.
*این قابلیت ها (Wi-Fi Security Notification و Cost-Aware Networking) تنها برای رایانه های تحت ویندوز موجود هستند و قابلیت Cost-Aware Networking تنها برای ویندوز 8 و یا نسخه های بالاتر این سیستم عامل قابل استفاده است.

 

انواع گوناگون رایانه ها و تلفن های همراه خود را ایمن سازید
اگر در هر زمان و در هر مکان از وبگردی، استفاده از شبکه های اجتماعی، انجام امور بانکی و خرید آنلاین لذت میبرید، نیاز است که علاوه بر حفظ امنیت سیستم کامپیوتر و لپتاپ خود، ایمنی دستگاههای تلفن و تبلت اندرویدی خود را نیز تأمین نمایید.
لذا با خرید یک لایسنس محصول اینترنت سکیوریتی مولتی دیوایس (چند دستگاهه) میتوانید امنیت ترکیبی از سیستم های PC، مک، و تلفن ها و تبلت های اندرویدی خود را برقرار نمایید و تفاوتی نمیکند ترکیب این سیستم ها به چه صورت است. بعنوان مثال با خرید یک لایسنس 5 دستگاهه، میتوانید این لایسنس را برای نصب و فعالسازی اینترنت سکیوریتی روی: یک PC، دو تلفن همراه و دو تبلت؛ و یا یک سیستم مک، دو PC، و یا دو تبلت... استفاده نمایید.

از دستگاههای تلفن و تبلت اندرویدی خود محافظت نمایید
99 درصد بدافزارهای موبایلی د
ستگاههای اندرویدی را مورد هدف قرار داده اند. علاوه بر آن، از آنجایی که اغلب این دستگاه های قابل حمل از ابعاد کوچکی برخوردارند، احتمال گم شدن یا به سرقت رفتن آنها کم نیست، لذا ممکن است افراد سودجو یا کلاهبرداری به اطلاعات شخصی، بانکی و اطلاعات مربوط به کارتهای بانکی و اعتباری شما دست یابند. فناوریهای امنیتی شرکت کسپرسکی برای موبایل، و قابلیت های ام;>محافظت های کلی

- محافظت لحظه ای در مقابل ویروس ها و انواع بدافزارها
- Proactive Detection شناسایی کنشگرایانه ضمن شناسایی بدافزارهای جدید و ناشناخته، در صورت بروز هرگونه تغییر یا مشکلی سیستم را به حالت قبل از آلودگی برمیگرداند
- Anti-Phishing ضد فیشینگ محافظت در مقابل سایتهای فیشینگ یا ایمیلهایی که با هدف سودجویی و سرقت های مالی و هویتی صورت میگیرد
- Firewall فایروال دوجانبه از حملات گوناگون هکرها جلوگیری مینماید
- Safe Money سیستم پول امن سیستم توسعه یافته پول امن از اطلاعات بانکی و مالی شما حین امور بانکی و یا تراکنشهای گوناگون مالی نظیر خرید آنلاین محافظت مینماید.
- Parental Control ابزار کنترلی والدین که تاکنون جوایز بسیاری را در این حوزه کسب نموده است، شما را در کنترل و نظارت بر استفاده فرزندان یا کودکان از رایانه و اینترنت یاری مینماید.

محافظت اندرویدی – تبلت ها و تلفن های هوشمند
- اسکن اتوماتیک اپلیکیشن ها و برنامه های دانلود شده از مارکت های مختلف اندروید نظیر گوگل پلی
- مدیریت از راه دورکه از طریق آن میتوان بسادگی به دستگاههای اندرویدی گم یا سرقت شده متصل شد
- Anti-Theft ابزار ضد سرقت که امکاناتی نظیر مکانیابی دستگاه اندرویدی گم یا سرقت شده و یا پاکسازی اطلاعات از روی آن را در اختیار کاربر قرار می دهد
- Real-Time Protection محافظت لحظه ای در مقابل اسپم ها، ویروس ها، بدافزارهای جاسوسی و ...
- Web Protection محافظت در وبگردی بمنظور شناسایی و مسدودسازی وبسایت های خطرناک و مخرب ...
- Privacy Protection محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانهبرای تنظیم اینکه چه اطلاعاتی قابل مشاهده و یا دسترسی توسط دیگران باشد

محافظت از سیستم های مک
- محافظت لحظه ای در مقابل بدافزارهای مک و یا حتی PC
- لایه های امنیتی ضد فیشینگ برای محافظت از هویت دیجیتال شما
- ابزار کنترلی والدین که تاکنون جوایز بسیاری را در این حوزه کسب نموده است، شما را در کنترل و نظارت بر استفاده فرزندان یا کودکان از رایانه و اینترنت یاری مینماید

نیازمندی ها

نیازهای عمومی برای تمامی دستگاه ها

1500 مگابایت فضای دیسک آزاد
پردازنده با پشتیبانی SSE2
اتصال به اینترنت (برای نصب و فعال سازی، مشارکت در Kaspersky Secure Network، و همچنین به روز رسانی پایگاه داده و برنامه های ماژول)
مایکروسافت اینترنت اکسپلورر 8.0 یا بالاتر:
    برای دسترسی به پورتال کسپرسکی من ، ما استفاده از Microsoft Internet Explorer 9.0 یا بالاتررا توصیه می کنیم.
    تابع ضد ممنوع با محدودیت ها (توصیه می کنیم با استفاده از Microsoft Internet Explorer 9.0 یا بالاتر)
Microsoft Windows Installer 3 یا بالاتر
Microsoft .Net Framework 4 یا بالاتر
ویژگی حفاظت از دسترسی به وبکم تنها با وبکم های سازگار قابل استفاده است.https://support.kaspersky.com/14981#cameras
On 32-bit operating systems it’s not possible to use a hypervisor for protection.
The application cannot be installed on a system or boot drive that uses the FAT32 file system.

الزامات سیستم عامل

  • Microsoft Windows 7 Starter (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 7 Home Basic (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 7 Home Premium (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 7 Professional (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 7 Ultimate (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 8 (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 8 Pro (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 8 Enterprise (Service Pack 0 or later)
  • Microsoft Windows 8.1 (Service Pack 0 and Windows 8.1 Update)
  • Microsoft Windows 8.1 Pro (Service Pack 0 and Windows 8.1 Update)
  • Microsoft Windows 8.1 Enterprise (Service Pack 0 and Windows 8.1 Update)
  • Microsoft Windows 10 Home (TH1, TH2, RS1, RS2, RS3, RS4, RS5, 19H1)
  • Microsoft Windows 10 Enterprise (TH1, TH2, RS1, RS2, RS3, RS4, RS5, 19H1)
  • Microsoft Windows 10 Pro (TH1, TH2, RS1, RS2, RS3, RS4, RS5, 19H1)

For more details about using Kaspersky Internet Security on Windows 10, see this link https://support.kaspersky.com/14446 .


    پردازنده 1 گیگاهرتزی یا سریعتر
    1 گیگابایت حافظه آزاد برای سیستم عامل های 32 بیتی و 2 گیگابایت حافظه آزاد برای سیستم عامل های 64 بیتی.

مرورگرهای پشتیبانی شده

Microsoft Internet Explorer 8.0, 9.0, 10.0, 11.0
Internet Explorer versions 8.0–11.0 in the new Windows interface style are not supported. Automatic installation of the extension in the browser is not supported on Windows 10.
Mozilla™ Firefox™ 52.x–65.x
Mozilla™ Firefox™ ESR 52.x–60.x
Google Chrome™ 48.x–72.x

مرورگرهایی که از صفحه کلید ایمن پشتیبانی می کند:
Microsoft Internet Explorer 8.0, 9.0, 10.0, 11.0
Internet Explorer versions 8.0–11.0 in the new Windows interface style are not supported.
Microsoft Edge (not supported on versions of Microsoft Windows earlier than 10 RS4)
Mozilla™ Firefox™ 52.x–65.x
Mozilla Firefox ESR 52.x–60.5
Google Chrome™ 48.x-68.x

مرورگرهایی که از حالت امن مرورگر پشتیبانی می کنند:
Microsoft Internet Explorer 8.0, 9.0, 10.0, 11.0
Internet Explorer versions 8.0–11.0 in the new Windows interface style are not supported.
Microsoft Edge (not supported on versions of Microsoft Windows earlier than 10 RS4)
Mozilla™ Firefox™ 52.x–65.x
Mozilla Firefox ESR 52.x, 60.x
Google Chrome™ 48.x-72.x
Yandex Browser 18.3.1–19.0.3 (with limitations)

پشتیبانی از نسخه های جدیدتر این مرورگرها در صورت پشتیبانی از همان فناوری ها امکان پذیر است.

Kaspersky Security Internet از Google Chrome و Mozilla Firefox در سیستم عامل های 32 بیتی و 64 بیتی پشتیبانی می کند. Internet Explorer 11.0 در حالت سازگاری در Microsoft Windows 10 RS5 و بعد از آن پشتیبانی نمی شود.
الزامات برای تبلت ها
•    Microsoft Windows 8, Microsoft Windows 8.1, Microsoft Windows 10
•    Intel Celeron processor at 1.66 GHz or faster
•    1000 MB of free RAM
الزامات برای نت بوک ها
•    Intel Atom processor at 1600 MHz or faster
•    1024 MB of free RAM
•    10.1-inch display with 1024x600 screen resolution
•    Intel GMA 950 or later
 
سفارش آنلاین - کسپرسکی اینترنت سکیوریتی

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad