کسپرسکی مدیریت کلمه عبور - Kaspersky Password Manager

یک ابزار حیاتی برای کاربر فعال اینترنت است. این ابزار فرایند ورود کلمات عبور و سایر داده ها به وب سایتها را به صورت خودکار در می آورد و کاربر را از دردسرایجاد و به یادآوری کلمات عبور مختلف نجات می دهد. هنگامی که از Kaspersky Password Manager جهت ورود به سایتها (log in) استفاده می کنید، می توانید مطمئن باشید که اطلاعات شما ایمن است: همه اطلاعات محرمانه رمزنگاری می شود و در یک پایگاه داده اختصاصی روی کامپیوتر شما نگه داشته می شود. این نرم افزار به طور استثنایی کلمات عبور قدرتمندی ایجاد می کند و از سرقت اطلاعات ورود به سیستم(login) جلوگیری می کند.

ویژگی ها

Kaspersky Password Manager

 نام های کاربری شما و کلمات عبور مربوطه شان را یادآوری می کند به طوری که می توانید تعدادی کلمات عبور مختلف و ایمن و قدرتمند داشته باشید بدون این که مجبور باشید هر یک از آنها را به خاطر بیاورید:

- سازمان دهی و ذخیره کردن همه کلمات عبور در یک محل ایمن
- ورود به سایتها و برنامه های کاربردی با یک کلیک ساده موس
- دسترسی و ایمن کردن همه کلمات عبور با یک کلمه عبور اصلی (master password)
- ذخیره سازی کلمات عبور در یک پایگاه داده رمزنگاری شده روی رایانه تان
- ایجاد خودکار کلمات عبور قدرتمند و یکتا
- حمل نسخه قابل حمل محصول روی یک درایو فلش
- پرکردن فرمهای اینترنتی به صورت خودکار
- سازگاری کامل با سیستم عامل جدید مایکروسافت، ویندوز7


امکانات اصلی

Kaspersky Password Manager Panel

ورود آسان به سیستم با یک کلیک ساده موس
Kaspersky Password Manager نامهای کاربری و کلمات عبور مربوطه شان را یادآوری می کند به گونه ای که هنگامی که به یک سایت باز می گردید، اطلاعات ورود شما به سیستم (login) را به طور خودکار ارائه می دهد. همچنین با نرم افزارهایی که نیازمند تصدیق و سندیت (authentication ) هستند نیز کار می کند.

ذخیره سازی ایمن همه کلمات عبور و اطلاعات شخصی
Kaspersky Password Manager به طور ایمن کلمات عبور و اطلاعات شخصی شما را در یک پایگاه داده اختصاصی، رمزنگاری شده روی رایانه شما ذخیره می کند. کلمات عبور ذخیره شده تنها توسط استفاده از کلمه عبور اصلی(master password) یا روش تصدیق دیگری که توسط کاربر تعریف شده قابل دسترس می شود. این کار اطمینان حاصل می نماید که کلمات عبور شما ایمن هستند و از سرفت آنها توسط مجرمان جلوگیری می نماید.

انتخاب روشهای تصدیق
Kaspersky Password Manager به شما کمک می کند با یک کلمه عبور اصلی یا کاربرد یک وسیله USB یا بلوتوث، به پایگاه داده کلمات عبور خود دسترسی داشته باشید. شما می توانید حتی از تلفن همراه خود استفاده نمایید: کلمات عبور شما می تواند طوری پیکربندی شود که تنها هنگامی در دسترس شوند که تلفن همراه شما از طریق بلوتوث به رایانه تان متصل شده باشد. اگر رایانه را رها کنید و تلفن همراه خود را با خود ببرید، پایگاه داده به طور خودکار خود را قفل می کند.

ایجاد کلمات عبور قدرتمند
امنیت داده های شما مستقیماً به میزان قدرتمندی کلمات عبور شما دارد. کاربران اغلب کلمات عبور مشابه یا یکسانی برای حسابهای مختلف دارند که بدین معناست که یک تبهکار اینترنتی می تواند به آسانی با کرک کردن یک کلمه عبور، به حسابهای زیادی دسترسی حاصل نماید. قابلیت password generator که در Kaspersky Password Manager گنجانده شده است می تواند کلمات عبور قوی ایجاد نماید که کرک کردن آنها بینهایت دشوار است.

نسخه قابل حمل به وسیله درایو فلش
نسخه قابل حمل Kaspersky Password Manager دسترسی به کلمات عبور شما در هنگام کار روی هر رایانه را بدون اجبار به نصب چیزی فراهم می نماید. نسخه قابل حمل در انواع مختلفی از وسایل قابل حمل شامل درایوهای فلش قابل اجراست. هنگامی که وسیله از رایانه جدا می شود، Kaspersky Password Manager به طور خودکار پایگاه داده را قفل می کند و هرگونه ردی از اطلاعات کلمه عبور در دستگاه میزبان را پاک می کند.

تکمیل خودکار فرمهای طولانی
فرمهای وب سایتها اغلب نیازمند ورود اطلاعات شخصی از قبیل نام کامل، تاریخ تولد، جنس، آدرس ایمیل، شماره تلفن، کشور محل اقامت، و غیره است. Kaspersky Password Manager می تواند با استفاده از اطلاعاتی که شما ازقبل ارائه می دهید به طور خودکار این نوع فرمها را برای شما پرکند. چندین کارت شناسه هویتی (ID card) جهت ذخیره سازی اطلاعات تجاری و شخصی قابل استفاده است.

حسابهای چندگانه برای یک سرویس وب سایت
گاهی، چندین کلمه عبور باید برای یک وب سایت ذخیره شود. برای مثال، شما ممکن است چندین صندوق پستی هر کدام برای هدف متفاوتی داشته باشید که همه آنها در یک سرویس دهنده ایمیل ثبت شده باشد. Kaspersky Password Manager می تواند چندین نام کاربری را برای یک سرویس دهنده ذخیره نماید و بررسی کند کدام یک را برای ورود به سیستم می خواهید مورد استفاده قرار دهید.

پشتیبان گیری خودکار از پایگاه داده ایمن شده
Kaspersky Password Manager به طور خودکار یک کپی پشتیبان از پایگاه داده کلمات عبور شما-هر زمان که تغییر می یابد- روی رایانه تان ایجاد می کند. اگر پایگاه داده شما به طور اتفاقی صدمه ببیند یا اگر بخواهید به نسخه قبلی پایگاه داده بازگردید،می توانید به آسانی کلمات عبور خود را بازیابی نمایید.

محافظت موثر در برابر کی لاگرها(keylogger)
کی لاگر یک بدافزار است که ضربات روی کلیدهای صفحه کلید رایانه قربانی را ردیابی می کند تا به طور غیرقانونی اطلاعات شخصی کاربر از قبیل کلمات عبور را به دست آورد. Kaspersky Password Manager کلمات عبور را بدون استفاده واقعی از صفحه کلید وارد می نماید و لذا به طور موثر از اطلاعات شخصی شما در برابر کی لاگرها محافظت می نماید.

محافظت در برابر حملات فیشینگ
فیشینگ نوعی از فعالیتهای خصمانه است که به وسیله آن یک تبهکار اینترنتی کاربر را به بازدید از یک سایت ظاهراً معتبر دعوت می کند تا کاربر را جهت افشای اطلاعات حساب فریب دهد. Kaspersky Password Manager به طور موثر به مقابله با حملات فیشینگ می پردازد و این کار را با حصول اطمینان از قابل اعتماد بودن سایت قبل از ورود شما به آن انجام می دهد.

نیازمندی ها

Kaspersky Password Manager Info

 کسپرسکی مدیریت کلمه عبور دانلود - download نصب - setup

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad