کسپرسکی موبایل سکیوریتی - Kaspersky Mobile Security

 

Kaspersky Mobile Securityکسپرسکی موبایل سکیوریتی



محافظت از موبایل آندرویدی... و اطلاعات شخصی ذخیره شده در آن

با گسترش بدافزار هایی که به خصوص  تلفن های هوشمند را  هدف قرار  داده اند ،  کسپرسکی موبایل سکیوریتی محفظت پیشرفته ای را  هنگامیکه شما از  تلفن هوشمند آندرویدی  خود  برای  بانک ، خرید ،  جستجو در وب و یا  چت با دوستانتان هستید را برقرار  می نماید.  به علاوه  اگر  گوشی همرا شما  گم شده و یا به سرقت رود ، کسپرسکی موبایل سکیوریتی به شما کمک می کند  تا از اطلاعات محرمانه خود محافظت نمایید و موقعیت گوشی همراه خود را حتی اگر سیم کارتتان تعویض گردد را پیدا نمایید.

مزایا

محافظت از گوشی شما در برابر نرم افزار های مخرب

هر فایل ، برنامه ، ایمیل و یا فایل تصویری سریعاً اسکن شده ، تا موبایل آندرویدی شما را در برابر تمام آخرین تهدیدات موجود محافظت نماید.

- اسکن اتوماتیک برنامه های دانلود شده
- تجزیه تحلیل ابتکاری برای کشف بهتر مشکلات ( جدید )
- اسکن امنیت ابری - برای محافظت در برابر تهدیدات جدید ( جدید )
- گزارشات آنتی ویروس ، شامل فعالیت برنامه ها ( جدید )

محافظت از موبایل شما در برابر سرقت و یا گم شدن

اگر موبایل شما گم شده و یا به سرقت رود ، کسپرسکی موبایل سکیوریتی به شما کمک می کند تا از اطلاعات خود محافظت کرده و موقعیت آن را پیدا کنید.

- Mugshot : گرفتن عکس از کاربرغیر مجاز ( جدید )
- Device Lock : مانع از دسترسی به موبایل گم شده
- Data Wipe : حذف اطلاعات مهم از روی گوشی گم شده ( بهبود یافته )
- Locate : پیدا نمودن محل گوشی گم شده
- Sim Watch : ارتباط با موبایل حتی اگر سیم کارتتان تعویض گردد
- Anti - Theft Web Management : براقراری ارتباط آسان و راحت با موبایل گم شده خود
- Device Admin ; جلوگیری از حذف غیر مجاز آنتی ویروس از روی موبایل

محافظت از موبایل شما در برابر تهدیدات اینترنتی

هنگامیکه شما از گوشی هوشمند آندرویدی خود برای  دسترسی به اینترنت استفاده می کنید. این نرم افزار به شما در حفظ امنیت گوشی تان ، با بلوک کردن لینکهای مخرب و  خطرناک که شامل وب  سایت های فیشینگ  یا کلاه برداری هستند و  ممکن است اطلاعات شخصی و یا پول شما را به سرقت برند ، کمک می نماید.

محافظت در برابر تماس ها و پیامک های نا خواسته

کسپرسکی موبایل سکیوریتی به شما کمک می کند تا فقط آن دسته از تماس ها و پیامک هایی را که می خواهید دریافت نمایید.

محافظت از حریم خصوصی تان

شما این امکان را دارید که مشخص نمایید زمانی که شخصی موبایل شما را بر می دارد چه چیز هایی را ببیند و به چه قسمت هایی اجازه ورود داشته باشد.

بررسی کلی

محافظت ضد ویروس

با افزایش تعداد تهدیدات نرم فازار های مخربی که موبایل های هوشمند را هدف قرار داده اند ، ضروری است که شما از موبایل و اطلاعات شخصی که بر روی آن ذخیره نموده اید ، محافظت کنید .

- محافظت ابری فعال شده برای واکنش سریع به تهدیدات
- اسکن های زمان بندی شده
- اسکن اتوماتیک برنامه های دانلود شده
- به روز رسانی بانک داده هاب بر فراز ابر ها

محافظت ضد سرقت

بدلیل اطلاعات خیلی با ارزشی که موبایل ها دارند ، هدفی برای سارقین قرار گرفته اند. به علاوه چون موبایل ها معمولاً کوچک و  کم وزن  هستند  در نتیجه به راحتی  قابل گم شدن  و یا مخفی کردن  هستند . به  همین  دلیل است که  کسپرسکی   موبایلسکیوریتی  ویژگی های  گسترده ای  را  برای  کمک به محافظت از  اطلاعاتتان  در صورت گم شدن ارائه نموده است ، که از جمله  این ویژگی ها پیدا نمودن محل موبایلتان حتی در صورت تعویض سیم کارت می باشد.

- Device Lock

شما می توانید با ارسال یک پیامک به موبایل گم شده خود ، دسترسی به آن را به صورت از راه دور مسدود نمایید ، بنابراین هیچکس نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. شما همچنین می توانید یک پیغام از پیش تعیین شده تهیه کنید  تا در صورت قفل کردن موبیلتان، بر روی صفحه نمایش نشان داده گردد.

- Mugshot (جدید )

ویژگی جدید Mugshot به شما کمک می کند تا با عکس برداری های مخفیانه از کاربر غیر مجاز ، او را  این ویژگی می تواند چندین عکس از هرکسی  که در حال  کار با موبایل شما هستند گرفته  و سپس  عکس ها را مستقیماً برای  حساب کاربری شما ارسال نماید.

- Data Wipe

اگر شما احساس کردید که قادر به پیدا کردن موبایل گم شده خود نمی باشید ، می توانید اطلاعاتتان را از روی موبایل خود پاک نمایید.

- پاک کردن اطلاعات شخصی : پاک کردم شماره تماس ها و پیامک ها
- پاک کردن کارت SD : حذف تمامی اطلاعات داخل کارت حافظه SD داخل موبایلتان
- Restart دستگاه : حذف تمامی اطلاعات و باز گرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه

- Locate

عملکرد بهبود یافته قسمت Find محل تقریبی موبایل شما را با استفاده GPS ، GSM ، ارتباط Wi-Fi و یا توسط Google Maps نشان خواهد داد.

- SIM Watch

اگر سیم کارت موبایل گم شده شما تعویض گردد ، SIM Watch شماره سیم کارت جدید را به شما اطلاع می دهد و به شما این امکان را دوباره فعالمی کند تا موبایل خود را مسدود ، اطلاعات درون آن را پاک کرده و یا محل آن را پیدا نمایید.

- Device Admin

این ویژگی کمک می کند تا از این بابت مطمئن گردید که سایر نرم افزار ها یا کاربران نتوانند برنامه کسپرسکی موبایل سکیوریتی را از روی دستگاه شما Uninstal نمایند.

- Anti-Theft Web Management

هنگامی که موبایل خود را گم می کنید ، زمانی برای هدر دادن وجود ندارد و شما بایستی ویژگی ضد سرقت را فعال و کنترل نمایید تا بتواند از اطلاعات شما محافظت کرده و موقعیت موبایل شما را پیدا کند.

محافظت وب

موبایل های هوشمند اخیراً بیشتراز قبل برای اینترنت استفاده می شوند . زمانی که شما به صورت آنلاین از موبایل هوشمند خود استفاده می کنید ، کسپرسکی موبایل سکیوریتی به حفظ امنیت هویت شما و مسدود نمودن لینک های جعلی  و خطرناک، شامل  وب سایت های مخرب و فیشینگ که طراحی شده اند تا اطلاعات شخصی شما را به سرقت برند ، کمک می نماید.

فیلتر کردن تماس ها و پیامک ها

این ویژگی کمک می کند تا شما تماس ها و پیامک های ناخواسته را فیلتر نمایید.

- یک  از پروفیل های فیلتر نمودن را “ فقط پیامک ” یا “ فقط تماس ها ” یا “ فقط پیامک ها و تماس ها ” انتخاب نمایید.
- به صورت دستی و یا اتوماتیک شماره های مورد نظر را به لیست سیاه و یا لیست سفید وارد نمایید.

محافظت از حریم خصوصی

این ویژگی این کار را برای شما ساده می کند تا چه مواردی را دیگران بتوانند و چه مواردی را نتوانند ببینند. زمانی که کسی گوشی شما  را بر می دارد ، به راحتی  می توانید اطلاعات  خصوصی خود را با فعال نمودن Privacy Protection به صورت  دستی ، اتوماتیک و یا کنترل از راه دور ، مخفی کنید .

حداقل سیستم مورد نیاز برای آندروید

- آندروید 2.2 - 4.1
- حداقل رزولوشن صفحه نمایش 480 * 320

سیستم های عامل پشتیبانی شده


کسپرسکی موبایل سکیوریتی بر روی موبایل های هوشمند  دارای قابلیت اتصال به اینترنت و یکی از موارد زیر اجرا می گردد :


- Android: 2.2, 2.3 or 4.0

- Windows Mobile: 5.0-6.5

- Symbian (Nokia): 9.x series 60, Symbian ^3, Symbian Anna, Symbian Belle

- BlackBerry: 4.5-6.0

 

 

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad