کسپرسکی ناب نسخه 3.0


Kaspersky PURE 3.0
  http://www.keyiran.com/images/stories/dataentery/pure2.png

 نسخه نهایی برای حفاظت از کامپیوتر های خانگی

Kaspersky PURE 3.0 بیشترین میزان حفاظت از کامپیوترهای خانگی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول یک راه حل امنیتی برای کامپیوتر های شخصی تمام اعضای خانواده است که از اطلاعات محرمانه، پسوردها، اسناد، عکس ها و دیگر موارد با اهمیت شخصی حفاظت می کند. در کنار آخرین تکنولوژی ضد ویروس، کسپرسکی ناب ویرایش 3.0 حفاظتی در سطح بالاترو ویژگی های مدیریتی را نیز به همراه دارد - این ویژگی ها شامل امکان مدیریت تمام کامپیوترها در خانه توسط یک کامپیوتراست. این محصول ساده ترین و راحت ترین محصول مدیریتی برای امنیت کامپیوترهای شخصی تا به حال بوده است.


ویژگی ها

 

حفاظت عالی در برابر انواع تهدیدهای اینترنتی

ویژگی های خاص و ممتاز این محصول به شما کمک می کند فرزندان و اطلاعتتان را محافظت کنید. شما می توانید دسترسی به اینترنت، برنامه ها، بازی ها ووب سایت ها را کنترل کنید، بعلاوه اینکه شما می توانید پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی را محدود و یا از وجود آن ها با خبر شوید. کسپرسکی ناب ویرایش 3.0 این قابلیت را دارد تا از سرقت شماره کارت های اعتباری و شماره تلفن های شما در فضای مجازی جلوگیری کند.

 

محافظت از اطلاعات با ارزش شما

ویژگی های پیشرفته ای که به شما کمک می کند تا هنگامی که به اینترنت متصل هستید اطلاعات محرمانه ی خودتان را امن نگه دارید. این محصول این قابلیت را دارد تا پسورد امن (پسوردی که از نظر امنیتی سطح بالایی داشته باشید) تولید و رمزهای عبور شما را در یک فضای امن و رمز شده ذخیره کند. این محصول به شما این امکان را می دهد تا بصورت اتوماتیک به وب سایت ها و برنامه هاlogin کنید. آخرین تکنولوژی های ضد فیشینگ ازسرقت اطلاعات شما در اینترنت جلوگیری می کند، همچنین ویژگی کیبورد مجازی شما را مطمئن می سازد که شماره کارت های اعتباری شما توسط سارقان اینترنتی ربوده نخواهد شد.

*مدیریت رمز عبور برای سیستم ها ، برنامه ها و جستجو گرهای 64 بیتی قابل استفاده نیست.

 

امتیازات
 

محافظت چند لایه ... قدرت تکنولوژی ابری + قدرت کامپیوتر شما
 

محافظت چند لایه ترکیبی از آخرین تکنولوژی امنیتی – که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود - بعلاوه ی سرعت، کارآیی و امنیت جهانی اطلاعات شما است که توسط تکنولوژی های ابری تامین می شود. Kaspersky PURE 3.0 با تهدیدات سریعتر و موثر تر برخورد می کند.

 

مدیریت رمز عبور ... آسان و امن
 

تنها کافی است شما یک رمز عبور اصلی را به یاد آورید تا Kaspersky PURE 3.0 مراقب دیگر رمزهای عبور شما باشد- این کار با تولید رمزهای عبور امن، رمز گذاری اطلاعات کاربری و login کردن به سایت و برنامه ها به صورت اتوماتیک صورت می گیرد.

 

کنترل های والدین ... امن برای فرزندان شما
 

کسپرسکی ناب ویرایش 3.0 این امکان را به شما می دهد تا هنگامی که در حال کار کردن با کامپیوتر شخصی خودتان هستید از راه دور بر کارهایی که فرزندانتان انجام می دهند مانند فعالیت های آنلاین، گفتگوهای گروهی (گروه های چت)، نظارت داشته باشید. Kaspersky PURE 3.0 به شما کمک می کند این اطمینان را حاصل کنید که فرزندان شما بصورت امن به اینترنت متصل هستند، حتی زمانی که شما در کنار آنها حضور ندارید.

 

تهیه نسخه پشتیبان و بازگرداندی اطلاعات ... حفاظت از اطلاعات با ارزش شما
 

ویژگی تولید نسخه ی پشتیبانی و بازگردانی آن به شما کمک می کند که از اطلاعات با ارزش خود مانند عکس، موزیک و اسناد مالی در برابر خطر سرقت، گم شدن یا آسیب دیدن سخت افزاری هارد دیسک، اطلاعات شما ایمن بمانند. شما همچنین می توانید اطلاعات حساس و شخصی خودتان را رمز گذاری کنید، با کسپرسکی ناب ویرایش 2,0 بیشتر از همیشه امن خواهید بود.

 

 نیازهای سخت افزاری  سیستم عامل هایی که پشتیبانی می شوند

1 GHz 32-bit (x86)/64-bit (x64) or higher


(1 GB of RAM (32-bit) or 2 GB of RAM (64-bit

(Microsoft Windows 7 Home Premium (32/64 Bit

(Microsoft Windows 7 Professional (32/64 Bit

(Microsoft Windows 7 Ultimate (32/64 Bit

Intel Pentium 1 GHz 32 bit (x86) / 64 bit (x64) or higher


1 GB of available RAM

(Microsoft Windows Vista Home Basic (32/64 Bit) (Service Pack 2 or higher
(Microsoft Windows Vista Home Premium (32/64 Bit)(Service Pack 2 or higher
(Microsoft Windows Vista Business (32/64 Bit) (Service Pack 2 or higher
(Microsoft Windows Vista Enterprise (32/64 Bit) (Service Pack 2 or higher
(Microsoft Windows Vista Ultimate (32/64 Bit) (Service Pack 2 or higher
(Intel Pentium 300 MHz or higher (or equivalent
256 MB of available RAM
(Microsoft Windows XP Home Edition (Service Pack 3 or higher
(Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 3 or higher
(Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Service Pack 2 or higher
نیازمندی برای تمام نصب ها

(About 500 MB free space on the hard drive (depending on antivirus database size)

CD-ROM for installation of the program from CD

Computer mouse

Internet connection for product activation

Microsoft Internet Explorer 6.0 or higher

Microsoft Windows Installer 2.0

محدودیت سیستم های عامل:


Safe Run Mode doesn’t work on Microsoft Windows XP x64 and works with constraint (running applications have no possibility to create COM-objects) on Microsoft Windows Vista x64 and Microsoft Windows 7 x64

Password Manager doesn’t work with 64-bit applications on all x64 operating systems and with applications in Safe Run Mode

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 سفار آنلاین - کسپرسکی پیور یک کاربره 1 ساله دانلود - download نصب - setup

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad