کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013

kaspersky-internet-security

Kaspersky Internet Security 2013

Kaspersky Internet Security ... محافظت شما از تمام تهدیدات و حملات اینترنتی


 رایانه شما ... عکسها ، موسیقی ، اسناد و اطلاعات شخصی که بر روی آن ذخیره شده است به اضافه مکانهایی که با رایانه خود بر روی اینترنت خواهید رفت ... بسیار با ارزشند .

در حالی که هیچکس نمی خواهد ساعتهای بی پایانی را صرف تنظیم و به صورت دائم در حال نگهداری از یک راهکار امنیتی کند ، باید مطمئن بود که در مقابل تهدیدات پیچیده ای که اینترنت در پیش پای شما قرار می دهد محافظت می شوید.

پس این بسیار حیاتی است که شما راهکار امنیتی را در اختیار داشته باشید که با دقت بسیاری از فیلها و هویت شما در مقابل جرایم اینترنتی و حملات آخرین بد افزارها محافظت کند.

 

امتیازات

 

محافظت در مقابل همه گونه ویروس و تهدیدات اینترنتی

با ترکیب قابلیت فناوری ابری و فناوری های قدرتمند امنیتی که بر روی رایانه شما اجرا می شود ، کسپرسکی اینترنت سکیورتی 2013 محافظت بسیار موثرتری را در مقابل حملات پیچیده رو به فزونی امروزی ارائه می کند تا شما بتوانید از اینترنت لذت ببرید ، و همگام کسپرسکی از شما، رایانه شما و فرزندانتان محافظت می کند.

به غیر از آنکه کسپرسکی اینترنت سکیورتی 2013 تمامی ویژه گی هایی را که کسپرسکی آنتی ویروس 2013 ارائه می دهد را شامل می شود ؛   به علاوه فناوری های جدید و بدیعی بسیاری را ارائه می دهد که برای محافظت از شما در مقابل تهدیدات بسیار پیچیده اینترنتی ضروری است.

با وجود Safe Money ( پول امن ) ، صفحه کلید امن و ویژه گی های منحصر به فرد دیگر ، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 کمک بیشتری خواهد کرد تا شما اطمینان حاصل کنید که بدون آنکه امنیت خود را مخاطره بی اندازید ، بهترین بهره را از اینترنت ببرید .

 شناسایی تهدیدات جدید ، نوظهور و ناشناخته

شبکه ابری امنیتی کسپرسکی (KSN) اطلاعات را از سیستم میلیونها کاربر عضو در سرتاسر جهان جمع آوری می کند تا بتواند شما را مقابل ویروسهای بسیار جدید و حملات بد افزارها محافظت کند .
تهدیدات بالقوه به صورت بلادرنگ بررسی و تحلیل می شوند و عملیاتهای خطرناک قبل از اینکه بتوانند آسیبی ایجاد کنند کاملا مصدود گردند.

شناسایی وب سایتهای مشکوک و وب سایتهای فیشینگ

فناوری های پیشرفته ضد کلاه برداری اینترنتی (Phishing) آدرسها و URL های تقلبی را شناسایی کرده و به صورت صورت بلادرنگ از اصلاعات شبکه ابری استفاده کرده تا مطمئن باشید که فریب سایتهای کلاهبرداری را نخورده و اطلاعات ارزشمندتان را به آنها تحویل ندهید .
مشاور آدرس URL (URL Advisor ) ما همچنین کد تگهای رنگی را به تمامی وب سایتها می افزاید نا به شما در مورد سطح خطر لینک و صفحات مورد نظر مشاوره دهد .

 ارائه امنیت بسیار بالاتر برای خرید و امور بانکی آنلاین

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی همیشه شامل لایه های مظاعفی از امنیت بوده نا به شما کمک کند اطلاعات خود را هنگام مبادلات آنلاین محفوظ نگاه می دارید . حالا، با معرفی فناوری منحصر به فرد Safe Money ( پول امن ) ، از مزیت امنیت بسیار بالاتری بهره مند می شوید . Safe Money به صورت خودکار بررسی خواهد کرد که سایتی که مشاهده می کنید امن باشد و پیشنهاد می کند وب سایت را در یک محیط ویژه و امن باز کنید تا از کارت اعتباری و دیگر اطلاعات شخصی در مقابل دزدان اینترنتی محافظت کند .

حفاظت از حریم شخصی و هویت دیجیتال شما

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 دامنه وسعی از فناوری ها را برای محافظت از حریم شخصی و هویت دیجیتال شما فراهم می آورد که شامل دو ویژه گی منحصر به فرد امنیتی برای وارد کردن اطلاعات شخصی به صورت آنلاین می باشد .

  • صفحه کلید امن فناوری جدید کسپرسکی است که هر موقع وارد وب سایت یک بانک ، سایت پرداخت و یا هر صفحه وبی که قصد وارد کردن گذرواژه را داشته باشید به صورت خودکار فعال شده تا اطمینان یابد که اطلاعاتی را که از طریق صفحه کلید فیزیکی خود وارد می کنید توسط KeyLogger ها قابل دسترس نیست .
  • برای محافظت کامل کسپرسکی ویژه گی صفحه کلید مجازی خود را بهبود بخشیده تا شما بتوانید از کیک های موس وارد کردن اطلاعات بانکی استفاده کنید ، به همین خاطر کلید های زده شده نمی تواند توسط Keylogger ها ، نفوذگران و دزدان هویت ردیابی و یا به سرقت برود.

 

فرزندان خود را امن و پاسخگو بدارید

ویژه گی حفاظت خانواده ما دارای جوایز متعددی است به شما کمک می کند تا فرزندان خود را محفوظ دارید و کنترل بسیار بیشتری بر دسترسی فرزندانتان به رایانه ، اینترنت ، برنامه ها ، بازی ها و وب سایتها فراهم می آورد . می توانید پیام رسانی و ارتباطات شبکه اجتماعی فرزندان خود را ثبت ، محدود و یا مصدود کرده و از انتقال اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن و یا کارتهای اعتباری جلوگیری کنید .

 

پیشگیری از سو استفاده از ضعفهای امنیتی رایانه شما توسط بد افزارها

اگر رایانه شما دارای نرم افزارها و سیستمی ، با ضعفهای امنیتی باشد که هنوز با آخرین اصلاحیه ها به روز نشده است ، مجرمین اینترنتی و یا بد افزارها از این طریق می توانند به آن نفوذ کنند . علاوه بر اسکن ضعفهای امنیتی ، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 عملیات برنامه های دارای ضعف امنیتی را تحلیل و کنترل می کند تا نتوانند باعث خسارتی بشوند .

 

دانلود و نصب خودکار ویژه گی ها ، از حدر رفتن زمان و هزینه های شما جلوگیری می کند

نصب حالا نیاز بسیار کمتری به مراحل دستی دارد . هنگامی که برای اولین بار محصول را از سایت ما دریافت می کنید ، محصول به صورت خودکار آخرین نسخه را بررسی کرده و در صورت لزوم بد افزارهای موجود را پاکسازی کرده و بعد از آن شروع به نصب می کند.

 

سازگاری با ویندوز 8

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 کاملا با آخرین نسخه سیستم عامل ماکروسافت ، ویندوز 8 ، سازگار است و با آخرین ابدعات امنیتی ماکروسافت یکپارچه شده است .علاوه بر این یک نرم افزار جدید به نام اکنون کسپرسکی (Kaspersky Now ) تولید شده است تا از رابط کاربری جدید حمایت کرده و این مکان را می دهد تا وضعیت امنیتی رایانه خود را بررسی کرده و ویژه گی های امنیتی حیاتی را اجرا کنید .

ویژگی ها

Safe Money ( پول امن ) امنیت مضاعفی را یرای خرید و امور بانکی آنلاین فراهم می آورد (جدید )

کسپرسکی اینترنت سکیوریتی همیشه محافظت برای مبادلات آنلاین را فراهم می آورد و در آخرین نسخه خود ؛ هر کجا که تلاش برای ورود به وب سایت یک بانک آنلاین ، سایت سیستم چرداخت و یا یک سایت تجارت الکترونیک داشته باشید ویژه گی منحر به فرد Safe Money :

  • آدرس وب سایت را با پایگاههای داده سایتهای امن قیاس خواهد کرد
  •  

    صفحه کلید امن از اطلاعات شخصی شما که از طریق صفحه کلید وارد می شوند را محافظت می کند (جدید )

    بدلیل آنکه Keylogger ها می توانند کلیدهای زده شده برای ورود اطلاعات کارت اعتباری و یا هر گونه داده با ارزش دیگری را که از طریق صفحه کلید وارد شده است را ثبت و ذخیره کند کسپرسکی اینترنت سکیوریتی شامل فناوری جدید ما ، صفحه کلید امن می باشد.
    هنگامی که وب سایت یک بانک و یا پرداخت را باز می کنید و یا در یک صفحه وب گذرواژه خود را وارد می کنید صفحه کلید امن به صورت خودکار باز شده تا اطلاعات شما از Keylogger ها در امان بدارد.

     

    نگهبان سیستم (System Watcher )

    حتی اگر یک قطعه بد افزار ناشناس موفق به ورود به سیستم شود ، نگهبان سیستم منحصر به فرد کسپرسکی رفتار خطرناک را شناسایی کرده و به شما امکان می دهد بیشتر عملیاتهای مخرب انجام شده را خنثی و یا به حالت اول برگردانید.

     

    کنترل نحوه کارکرد توسط والدین ( بهبود یافته )

    موتور جدید کنترل کنترل والدین شامل محافظت جدید و بهبود یافته ای برای فرزندان شما در هنگام استفاده از رایانه می باشد . کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 اجازه کنترل موثرتری بر چگونه گی استفاده از اینترنت و رایانه توسط فرزندان شما را می دهد و توان تفکیک بهتر سایتهایی که دارای مطالب نامناسب هستند را می دهد.

     

    بخش جدید ضد هرزنامه ( جدید )

    کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 شامل یک بخش جدید و بهینه یافته ضد هرزنامه است که فیلتر قابل اطمینانتر پیامهای ناخواسته را ممکن می سازد و همچنین شامل گزارش گیری بهبود یافته درباره هرزنامه های شناسایی شده است .

     

    محافظت بهتر در مقابل کلاهبرداری اینترنتی ( بهبود یافته )

    موتور جدید ضد فیشینگ محافظت شما در مقابل تلاشهای متقلبان اینترنتی برای دستیابی به اطلاعات شخصی شما را بهبود می بخشد.

     

    پیشگیری خودکار در مقابل نفوذ به ضعفهای امنیتی (جدید)

    حتی اگر رایانه شما و یا نرم افزارهایی که بر روی آن در اجرا هستند با آخرین اصلاحیه ها به روز نشده باشند کسپرسکی اینترنت سکیوریتی به طروق زیر می تواند از سو استفاده از ضعفهای امنیتی جلوگیری کند .

    • کنترل اجرای فایلهای اجرایی یک برنامه با ضعفهای امنیتی
    • تحلیل رفتار فایلهای اجرایی برای تشابه به هرگونه نرم افزار مخرب
    • محدود کردن عملیاتهای مجاز برای نرم افزار دارای ضعف امنیتی

     

    کمترین اختلال بر روی کارایی رایانه برای دامنه بزرگی از سناریوهای مختلف (بهبود یافته )

    کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 به طوری بهینه شده است تا اختلال قابل توجهی بر روی فعالیتهای شبکه ، نصب برنامه ها ، اجرای مرورگرها و یا برنامه نداشته باشد ، علاوه بر آن یک حالت ویژه بازی (Gamer Mode ) تجربه بازی را همچنان که مورد محافظت هستید بدون تداخل به وجود می آورد.

     

    پایگاه های داده بهیته شده آنتی ویروس ( بهبود یافته )

    با اطلاعات ضد ویروسی که توسط شبکه ابری فراهم می آید ، به صورت قابل توجهی اندازه پایگاه های داده آنتی ویروس ذخیره شده بر روی رایانه شما راکاهش می دهد ، که این مورد کمک می کند تا کارایی را افزایش و زمان مورد نیاز برای نصب و به روز رسانی کاهش یابد .

     

    کاهش استفاده بیش از حاد از باتری لپ تاپ (جدید)

     کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 هنگامی که بر روی لپ تاپی نصب شده باشد که از توان باتری استفاده می کند، به صورت خودکار استفاده از منابع را کاهش می دهد تا زمان استفاده از لپ تاپ قبل از نیاز به شارژ مجدد افزایش یابد.

    اجرای فوری صفحه کلید مجازی ( بهبود یافته )

    صفحه کلید مجازی به شما امکان می دهد تا از کلیک های موس برای وارد کردن اطلاعات خود برای امور بانکی آنلاین استفاده کنید پس اطلاعات شخصی نتواند توسط Keylogger ها ، نفوذگران و دزدان هویت ردیابی و یا به سرقت برود.

     

    سازگار با ویندوز8... و ارائه امنیت مضاعف

    علاوه بر سازگاری کامل با ویندوز 8 ، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 2013 شامل ویژه گی هایی است که محافظت بسیار بیشتری فراهم می آورد :

    • اکنون کسپرسکی (Kaspersky Now ) برنامه کاربردی جدید است که تولید شده تا با واسط کاربر جدید ماکروسافت ادغام شده ، تا وضعیت امنیت رایانه شما نمایش داده و اجازه اجرای به سرعت ویژه گی های حیاتی امنیتی را بدهد.
    • برای باقی برنامه هایی که با واسط کاربر جدید ماکروسافت سازگارند ، فناوری های کسپرسکی برنامه ها را برای ویروسها اسکن کرده و برنامه های آلوده را حذف و با برنامه پاک جایگزین می کند.
    • ادغام با فناوری اجرای زودهنگام بدافزار (ELAM) برای فراهم آوردن محافظت قبل از اینکه رایانه کاملا بالا آمده باشد .
    • ادغام با قابلیت جدیدا بهینه شده مرکز امنیت ماکروسافت.

     

 

نیازمندی ها

 

internet-security-info-1

internet-security-info-2 

 

سفارش آنلاین - کسپرسکی اینترنت سکیوریتی 1 کاربره 1 ساله دانلود - download نصب - setup

دانلود کاسپراسکای   دانلود بهترین آنتی ویروس   قفل کننده سایت اینترنتی   اینترنت سکیوریتی   دانلود آخرین نسخه اینترنت سکوریتی کاسپراسکی   website blocker   حذف ویروس   anti hacker   ضد هکر   دانلود دقیقترین آنتی ویروس   دانلود قویترین آنتی ویروس برای ویروس های ایرانی   virus   virus monitor   ضد ویروس   دانلود قویترین آنتی ویروس   دانلود Update آنتی ویروس Kaspersky‌   دانلود سریعترین آنتی ویروس جهان   internet security   آنتی ویروس   امنیت   دانلود کسپراسکی   دانلود آنتی ویروس Kaspersky   امنیت اینترنتی   kaspersky internet security   امنیتی   مسدود کننده سایت اینترنت   دانلود کسپراسکای   scanner   کسپرسکی اینترنت سکیوریتی   دانلود آنتی ویروس کاسپر اسکای   antivirus scanner   دانلود سریعترین آنتی ویروس   دانلود آنتی ویروس پرسرعت   محافظت   پروتکشن   دانلود قویترین آنتی ویروس دنیا   دانلود آنتی ویروس کاسپراسکای   سکیوریتی   دانلود آنتی ویروس کاسپراسکی   دانلود قویترین آنتی ویروس جهان   protection   دانلود دقیقترین آنتی ویروس جهان   parental control   security   دانلود فایل Update آنتی ویروس Kaspersky   دانلود   کنترل مربوط به والدین   آنتی هکر   دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپراسکی   دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپراسکی   دانلود سریعترین آنتی ویروس دنیا   antivirus   وب سایت بلوکر   remove virus  

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad