ای ست نود32 آنتی ویروس - ESET NOD32 Antivirus

ESET NOD32 Antivirus 15 ایست آنتی ویروس

نرم افزار آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET  قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده‌ی آنها اقدام به حذف آنها نماید.

آنتی ویروس نود 32 جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار می رود و رغیب اصلی آنتی ویروس کسپرسکی است. شما با استفاده از آنتی ویروس نود 32 می‌توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین آنتی ویروس نود 32 به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می‌دهد در واقع اگر یک حافظه‌ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو‌اس‌بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده‌ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می‌نماید.

 تفاوت اصلی آنتی ویروس نود 32 در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم است. در واقع اکثر آنتی ویروس ها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم می‌گردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم می‌خورد. اما آنتی ویروس نود 32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را می‌دهد که در هنگام کار با سیستم از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می‌توانید برای معرفی ویروس های جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروس های جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروس ها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.

 آنتی ویروس نود 3232 دارای محیط بسیار ساده‌‌ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه‌ی آنچنانی ندارد و به راحتی می‌توانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.

قابلیت های کلیدی آنتی ویروس نود 32 ESET NOD32 Antivirus:

- چک کردن کد ها برای پیدا کردن برنامه های مخرب مانند ویروس ها، برنامه های جاسوسی در آنتی ویروس نود 32.
- جستجو کننده ای بی نظیر و هوشمند برای پیدا کردن File هایی که مشکوک به آلودگی های جدید و ناشناخته هستند در آنتی ویروس نود 32.
- در آنتی ویروس نود 32 محافظت از تمام راه های نفوذ ویروس ها به سیستم شامل : SMTP، POP3، HTTP و all local و removable media
- جلوگیری از اجرا و انتشار File های آلوده به ویروس در آنتی ویروس نود 32.
- امکان آنالیز و اسکن دقیق هارد برای یافتن بد افزارها در آنتی ویروس نود 32.
- پاکسازی خودکار عوامل مخرب در صورت مشاهده آنها در آنتی ویروس نود 32.
- استفاده ی ناچیز از پردازنده و رم سیستم در آنتی ویروس نود 32.
- امکان قرنطینه نمودن فایل های مشکوک در آنتی ویروس نود 32.
- امکان ویروس کشی حافظه های خارجی مانند فلش مموری در آنتی ویروس نود 32.
- توانایی پاک کردن برنامه های مخرب فعال در حافظه در آنتی ویروس نود 32.
- پاک کردن آلودگی از File هایی که فقط خواندنی هستند در آنتی ویروس نود 32. (مانند File های DLL در حال اجرا)
- اجرای خودکار در هنگام بالا آمدن ویندوز در آنتی ویروس نود 32.
- آپدیت ساعتی آنتی ویروس و کم حجم بودن حجم آپدیت های دانلود شده در آنتی ویروس نود 32. (مناسب برای سرعت های پایین)
- آنتی ویروس نود 32 سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7 و 8 و 10 و 11.

بخش های اصلی تشکیل دهنده آنتی ویروس نود 32 NOD32 Antivirus:

Antivirus Monitor:

در آنتی ویروس نود 32 این بخش که به اصطلاح (AMON) نامیده می‌شود برای جستجوی خودکار و همیشگی File ها برای پیدا کردن ویروس قبل از دسترسی کاربران به آنها است.

NOD32:

در آنتی ویروس نود 32 این بخش برای جستجوی دستی File ها یا Drive های مختلف است.

Internet Monitor:

در آنتی ویروس نود 32 این بخش که به اصطلاح (IMON) نامیده می‌شود برای جستجو و از بین بردن File های آلوده قبل از رسیدن به سیستم کاربر در شبکه اینترنت است.

Email Monitor:

در آنتی ویروس نود 32 این بخش که به اصطلاح (EMON) نامیده می‌شود برای جستجوی Email های دریافتی و فرستاده شده به وسیله برنامه های Microsoft Outlook و Microsoft Exchange است.

Document Monitor:

در آنتی ویروس نود 32 این بخش که به اصطلاح (DMON) نامیده می‌شود برای جستجوی اسناد متنی و File های Microsoft Office است.

ESET Live Grid:

در آنتی ویروس نود 32 اسکنر ابری جدیدترین تکنولوژی ارائه توسط شرکت “ESET” بوده و بصورت یک گارد امنیتی قدرتمند کلیه تهدیدات امنیتی موجود در فضای اینترنت را شناسایی نموده و از آلوده شدن رایانه کاربر جلوگیری به عمل می‌آورد.

Gamer Mode:

در آنتی ویروس نود 32 قابلیت به تعویق انداختن فعالیت های نرم افزار ضد ویروس از قبیل پنجره های هشدار، به روز رسانی، وظایف تعریف شده (Scheduled) و … به منظور صرفه جویی در منابع سیستم در هنگام نیاز کاربر به تمرکز و استفاده از حالت تمام صفحه مانند انجام بازی و یا قرارگیری در جلسات آنلاین.

Energy Saving Mode:

در آنتی ویروس نود 32 شناسایی خودکار میزان شارژ باقی مانده باتری رایانه های همراه و به تعویق انداختن وظایف تعریف شده (Scheduled) و یا دریافت فایل های روزآمدی حجیم در صورت عدم وجود شارژ کافی.

Smart Detection:

در آنتی ویروس نود 32 شناسایی هوشمند و حفاظت از رایانه در مقابل بدافزارهای مخرب ناشناخته توسط تکنولوژی پیشزفته هوش مصنوعی.

Enhanced Media Control:

در آنتی ویروس نود 32 اسکن خودکار کلیه حافظه های فلش، کارت های حافظه و دیسک های نوری و قابلیت مسدود کردن آنها با توجه به کارخانه سازنده، ظرفیت و سایر خصوصیات.

Advanced HIPS Functionality:

در آنتی ویروس نود 32 زیر نظر گرفتن رفتار های سیستم از قبیل رجیستری های سیستم عامل، فرآیندهای در حال اجرا، برنامه های اجرا شده و … به منظور افزایش ضریب امنیتی رایانه.

Light Footprint:

در آنتی ویروس نود 32 استفاده از حداقل منابع سیستمی جهت افزایش راندمان و بازدهی و عدم ایجاد سربار در عملکرد سیستم.


سفارش آنلاین - ایست آنتی ویروس 7 -1کاربره-1 ساله  دانلود - download نصب - setup

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad