کسپرسکی آنتی ویروس 2013


Kaspersky Antivirus 2013

http://www.keyiran.com/images/stories/dataentery/kav-2013.pngآنتی ویروس اساسی ... محافظت، کارایی، راحتی خیال

برای 125,000 برنامه های مخربی که هر روز ظهور می کنند - حفاظت ضد ویروسی یک نیاز است و نه یک تشریفات. رایانه شما به محافظت از طریق یک آنتی ویروس موثر نیاز دارد و شما لایق یک راهکار آنتی ویروس هستید که به راحتی مدیریت شود.


امتیازات

 

محافظت در مقابل همه گونه ویروس، بدافزار و تهدیدات اینترنتی

کسپرسکی آنتی ویروس 2013 با ترکیب قابلیت فناوری ابری و فناوری های قدرتمند امنیتی که بر روی رایانه شما اجرا می شود، محافظت بسیار موثرتری را در مقابل حملات امروزی ارائه می کند.

شناسایی تهدیدات جدید ، نوظهور و ناشناخته

شبکه ابری امنیتی کسپرسکی (KSN) اطلاعات را از سیستم های میلیون ها کاربر عضو در سرتاسر جهان جمع آوری کرده تا بتواند شما را در مقابل ویروس های بسیار جدید و حملات بدافزارها محافظت کند.
تهدیدات بالقوه به صورت بلادرنگ بررسی و تحلیل می شوند و عملیات های خطرناک قبل از اینکه بتوانند آسیبی ایجاد کنند کاملا مسدود می گردند.


پیشگیری سو استفاده از ضعفهای امنیتی رایانه شما توسط بدافزارها

اگر رایانه شما دارای نرم افزارها و سیستم عاملی، با ضعف های امنیتی باشد که هنوز با آخرین اصلاحیه ها به روز نشده است، مجرمین اینترنتی و یا بدافزارها از این طریق می توانند به راحتی به آن نفوذ کنند. کسپرسکی آنتی ویروس 2013 علاوه بر اسکن ضعفهای امنیتی، عملیات برنامه های دارای ضعف امنیتی را تحلیل و کنترل می کند تا از خسارت های مربوط جلوگیری کند.

 دانلود و نصب خودکار ویژه گی ها، از اتلاف وقت وهزینه های شما جلوگیری می کند

نصب کسپرسکی آنتی ویروس 2013 نیاز بسیار کمتری به مراحل دستی دارد. هنگامی که برای اولین بار محصول را از سایت ما دریافت می کنید، محصول به صورت خودکار آخرین نسخه را بررسی کرده و در صورت لزوم بد افزارهای موجود را پاکسازی کرده و بعد از آن شروع به نصب می کند.

سازگاری با ویندوز 8

کسپرسکی آنتی ویروس 2013 کاملا با آخرین نسخه سیستم عامل مایکروسافت، ویندوز 8 سازگار است و با آخرین ابدعات امنیتی مایکروسافت یکپارچه شده است.علاوه بر این یک نرم افزار جدید به نام اکنون کسپرسکی (Kaspersky Now ) طراحی گردیده رابط کاربری جدید را پشتیبانی و این امکان را می دهد تا وضعیت امنیتی رایانه خود را بررسی کرده و ویژه گی های امنیتی حیاتی را اجرا کنید. 

ویژگی ها

حتی اگر یک “قطعه” بد افزار ناشناس موفق به ورود به سیستم شود، فناوری منحصر به فرد نگهبان سیستم کسپرسکی رفتار خطرناک بدافزار را شناسایی کرده و به شما امکان می دهد بیشتر عملیات های مخرب انجام شده را خنثی و یا به حالت اول برگردانید.

محافظت بهتر در مقابل کلاهبرداری اینترنتی (بهبود یافته)

موتور جدید ضد فیشینگ، محافظت از شما را در مقابل تلاشهای متقلبان اینترنتی برای دستیابی به اطلاعات شخصی را بهبود می بخشد.

پیشگیری خودکار در مقابل نفوذ به ضعفهای امنیتی (جدید)

حتی اگر رایانه شما و یا نرم افزارهایی که بر روی آن در حال اجرا هستند با آخرین اصلاحیه ها به روز نشده باشند کسپرسکی اینترنت سکیوریتی روش های زیر می تواند از سو استفاده از ضعفهای امنیتی جلوگیری کند.

- کنترل اجرای فایل های اجرایی یک برنامه دارای ضعف های امنیتی.
- تحلیل رفتار فایل های اجرایی برای یافتن هرگونه تشابه به نرم افزارهای مخرب.
- محدود کردن عملیات های مجاز برای نرم افزار دارای ضعف امنیتی.

کمترین اختلال بر روی کارایی رایانه برای دامنه بزرگی از سناریوهای مختلف (بهبود یافته)

کسپرسکی آنتی ویروس 2013 به طوری بهینه شده است تا اختلال قابل توجهی بر روی فعالیتهای شبکه، نصب برنامه ها ، اجرای مرورگرها و یا برنامه های در حال اجرا نداشته باشد، علاوه بر آن یک حالت ویژه بازی (Gamer Mode) بازی را همچنان که مورد محافظت هستید بدون تداخل تجربه کنید.

پایگاه های داده بهینه شده آنتی ویروس (بهبود یافته)

با اطلاعات ضد ویروسی که توسط شبکه ابری فراهم می آید، به صورت قابل توجهی اندازه حجم پایگاه های داده آنتی ویروس ذخیره شده بر روی رایانه شما کاهش می یابد، که این مورد کمک می کند تا کارایی را افزایش و زمان مورد نیاز برای نصب و به روز رسانی کاهش یابد.

کاهش استفاده بیش از حد از باتری لپ تاپ (جدید)

کسپرسکی آنتی ویروس 2013 هنگامی که بر روی لپ تاپی نصب شده باشد که از توان باتری استفاده می کند، صورت خودکار استفاده از منابع را کاهش می دهد تا زمان استفاده از لپ تاپ قبل از نیاز به شارژ مجدد افزایش یابد.

واسط کاربری آسان برای استفاده پنجره واسط کاربر اصلی به صورتی بهینه شده است تا کارایی را افزایش داده و برای استفاده بسیاری از سناریوهای مختلف کاربران مانند اجرای ویروس یابی و اصلاح مشکلات آسان است.

صفحه کلید مجازی ( بهبود یافته)

صفحه کلید مجازی به شما امکان می دهد تا از کلیک های موس برای وارد کردن اطلاعات خود برای امور بانکی آنلاین استفاده کنید پس اطلاعات شخصی شما، توسط کی لاگرها، نفوذگران و دزدان هویت نتواند ردیابی و یا به سرقت برود.

سازگار با ویندوز8... و ارائه امنیت مضاعف

علاوه بر سازگاری کامل با ویندوز 8 ، کسپرسکی آنتی ویروس 2013 شامل ویژه گی هایی است که محافظت بسیار بیشتری فراهم می آورد :

- اکنون کسپرسکی Kaspersky Now) ) برنامه کاربردی جدیدی است برای ادغام با واسط کاربری جدید مایکروسافت ، تا وضعیت امنیت رایانه شما را نمایش داده و امکان اجرای بلادرنگ ویژه گی های حیاتی امنیتی را بدهد.
- برای باقی برنامه هایی که با واسط کاربر جدید مایکروسافت سازگارند، فناوری های کسپرسکی برنامه ها را برای یافتن ویروسها پویش کرده و برنامه های آلوده را حذف و با برنامه پاک جایگزین می کند.
- ادغام با فناوری اجرای زودهنگام ضد بدافزار (ELAM) برای فراهم آوردن محافظت قبل ازآنکه رایانه کاملا بالا آمده باشد.
- ادغام با قابلیت جدیدا بهینه شده مرکز امنیت مایکروسافت.

نیازمندی ها

 

 نیازهای سخت افزاری  سیستم عامل هایی که پشتیبانی می شوند
Processor 800 MHz or higher

512 MB available RAM
(Microsoft Windows XP Home Edition (Service Pack 2 or higher

(Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 2 or higher

(Microsoft Windows XP Professional 64-bit Edition (Service Pack 2 or higher
Processor 1 GHz or higher

(1 GB RAM (32-Bit) or 2 GB RAM (64-Bit

(Microsoft Windows Vista Home Basic (32/64-Bit

(Microsoft Windows Vista Home Premium (32/64-Bit

(Microsoft Windows Vista Business (32/64-Bit

(Microsoft Windows Vista Enterprise (32/64-Bit

(Microsoft Windows Vista Ultimate (32/64-Bit

Microsoft Windows 7 Starter

(Microsoft Windows 7 Home Basic (32/64-Bit

(Microsoft Windows 7 Home Premium (32/64-Bit

(Microsoft Windows 7 Professional (32/64-Bit

(Microsoft Windows 7 Ultimate (32/64-Bit
(Intel Pentium 300 MHz or higher (or equivalent
256 MB of available RAM
(Microsoft Windows XP Home Edition (Service Pack 3 or higher
(Microsoft Windows XP Professional (Service Pack 3 or higher
(Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (Service Pack 2 or higher
نیازمندی برای تمام نصب ها
(Approximately 480 MB free space on the hard drive (depending on size of antivirus database

CD/DVD Drive – for installation of the program from CD ROM

Computer mouse

Internet connection – for product activation

Microsoft Internet Explorer 8 or higher

Microsoft Windows Installer 3.0 or higher
نیازمندی های سخت افزاری برای نوت بوک ها
CPU: Intel Atom 1.6 GHz

RAM: 1GB DDR2

Hard Disk: 160GB

Video Card: Intel GMA950

Screen: 10.1 inch, 1024x600 widescreen

Operating System: Microsoft Windows XP Home Edition

 

دانلود سریعترین آنتی ویروس   دانلود کاسپراسکای   دانلود سریعترین آنتی ویروس دنیا   امنیت اینترنتی   دانلود دقیقترین آنتی ویروس   protection   کنترل مربوط به والدین   scanner   دانلود آخرین نسخه اینترنت سکوریتی کاسپراسکی   دانلود بهترین آنتی ویروس   اینترنت سکیوریتی   دانلود کسپراسکای   remove virus   آنتی هکر   وب سایت بلوکر   دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپراسکی   ضد ویروس   پروتکشن   security   سکیوریتی   دانلود قویترین آنتی ویروس برای ویروس های ایرانی   kaspersky internet security   دانلود دقیقترین آنتی ویروس جهان   parental control   دانلود   دانلود سریعترین آنتی ویروس جهان   internet security   website blocker   قفل کننده سایت اینترنتی   دانلود آنتی ویروس کاسپر اسکای   کسپرسکی اینترنت سکیوریتی   virus   دانلود آخرین نسخه آنتی ویروس کاسپراسکی   دانلود فایل Update آنتی ویروس Kaspersky   virus monitor   دانلود قویترین آنتی ویروس   دانلود قویترین آنتی ویروس دنیا   دانلود آنتی ویروس کاسپراسکی   antivirus scanner   دانلود قویترین آنتی ویروس جهان   آنتی ویروس   دانلود آنتی ویروس کاسپراسکای   دانلود آنتی ویروس Kaspersky   دانلود آنتی ویروس پرسرعت   حذف ویروس   امنیتی   دانلود Update آنتی ویروس Kaspersky‌   antivirus   مسدود کننده سایت اینترنت   ضد هکر   دانلود کسپراسکی   امنیت   anti hacker   محافظت  

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad