کسپرسکی تبلت سکیوریتی

Kaspersky Tablet Securityکسپرسکی تبلت سکیوریتی

شما با دقت از کامپیوتر شخصی خودتان محافظت می کنید، بهتر است از تبلت خودتان نیز محافظت کنید

کسپرسکی تبلت سکوریتی از  تبلت های آندروید شما و  همچنین  اطلاعات شخصی  شما که در آن ذخیره شده است محافظت می کند. این محافظت با ویژگی سطح بالای ضد-سرقت صورت می گیرد و این  امکان  را دارد تا تبلت شما  را قفل کند، اطلاعات  شما را پاک کند و محل تبلت  گم شده یا  سرقت شده ی شما را نمایش  دهد،  همچنین این  محصول قادر  است تا از  سارق عکس بگیرد.  به  علاوه  این  محصول  می تواند در مقابل  خطرات لحظه ای اینترنت ، تبلت  شما را  محافظت کند و  عملیات پویش ویروس ها در زمانی که مشغول به دانلود فایل ها  و برنامه  ها هستید را انجام  دهد.  در اینصورت شما بصورت امن آنلاین خواهید بود و با حداقل خطرات احتمالی مواجه خواهید بود.

 

مزایا

محافظت پیشرفته در مقابل نرم افزارهای مخرب

- اسکن اتوماتیک فایل های دانلود شده به صورت اتوماتیک
- تکنولوژی محافظ و پیشرفته ابری برای عکس المل سریع در برابر ویروس های جدید، نرم افزارهای جاسوسی، تروجان ها، روبات ها و دیگر خطرات اینترنتی.

محافظت در برابر تهدیدات اینترنتی

- محافظت لحظه ای در برابر لینک ها و صفحات وب خطرناک، شامل سایت های فیشینگ

محافظت ضد سرقت

- از راه دور تبلت خودتان را قفل کنید تا اطلاعات شخصی خودتان را امن نگه دارید
- از راه دور اطلاعات حساس تان را از روی تبلت پاک کنید
- از راه دور محل تبلت گم شده یا دزدیده شده تان را پیدا کنید - توسط GPS ، GSM یا Wi-Fi و Google Maps
- ویژگی “mugshot” برای شناسایی کاربرهای غیر مجاز تبلت شما- با عکس گرفتن غیر محسوس و ارسال آن برای شما

اطلاعات کاربری وب از راه دور

امکان برقراری ارتباط با تبلت گم شده و یا سرقت شده ی شما امکان پذیر می شود، می توانید امکان قفل شدن تبلت را فعال کنید، اطلاعاتش را پاک کنید ، دستورات مربوط به mugshot را پیدا کنید و همچنین ورودها و فعالیتهای اخیر را بررسی کنید.

بهترین عملکرد

به روز رسانی های کوچک و متناوب برای حداقل تاثیرات روی عملکرد تبلت

رابط های کاربری بهینه شده

رابط های کاربری محصول برای تبلت های آندروید به جهت افزایش و سهولت عملکرد بهبود یافته است.

چرا تبلت شما احتیاج به امنیت دارد

متخصصان  سال ها  است که در  تلاش هستند  امکان حمله به  نرم افزارهای  موبایل را پیش بینی کنند. اما الان با وجود جدیدترین و   قابل دسترس تر پلتفرم ها و برنامه ها، امکان حملات خطرناک به دستگاه  های موبایل بسیار زیاد  شده است .  در همین زمان، استفاده  ی ما از  تبلت ها بر  مبنای وب شده است  (همانند  کامپیوترهای  شخصی  و غیره) و   از تبلت  برای گشت و گذار در وب  ، کنترل ایمیل ها  و مطالعه  استفاده  می کنیم  .  همچنین با تبلت به  فعالیت های  دیگردی  مانند خرید و  انجام  کارهای بانکی از طریق  اینترنت و  دانلود  برنامه ها  می پردازیم. همه ی اینها ما را با آسیب هایی رو به رو می  کند که در کامپیوترهای شخصی مان نیز با آنها رو به رو هستیم. شما با   دقت  از کامپیوتر  شخصیتان  محافظت می کنید، پس بهتر است به همین گونه  از تبلت خودتان نیز مراقبت کنید  . به علاوه اینکه ، شما اطلاعات  شخصی زیادی را در  تبلت تان جمع آوری کرده اید  – شماره تماس ها ،ایمیل ها، عکس ها و غیره. تصور کنید چه اتفاقی خواهد افتاد  اگر  آنها را گم گنید یا اینکه به دست افراد نامربوط بیافتد؟ با کسپرسکی تبلت سکوریتی،شما با آخرین تکنولوژی  ضد سرقت توسط یکی از  معتبرترین و بزرگ ترین آزمایشکاه های دنیا محافظت خواهید شد.

محافظت ضد ویروس

با افزایش تعداد تهدیدات رم فازار های مخربی که موبایل های هوشمند را هدف قرار داده اند ، ضروری است که شما از موبایل و اطلاعات شخصی که بر روی آن ذخیره نموده اید ، محافظت کنید.

- محافظت ابری فعال شده برای واکنش سریع به تهدیدات
- اسکن های زمان بندی شده
- اسکن اتوماتیک برنامه های دانلود شده
- به روز رسانی بانک داده هاب بر فراز ابر ها

محافظت ضد سرقت

بدلیل اطلاعات خیلی با ارزشی که موبایل ها دارند ، هدفی برای سارقین قرار گرفته اند . به علاوه چون موبایل ها معمولاً کوچک و کم وزن  هستند در نتیجه به راحتی   قابل گم شدن  و  یا  مخفی کردن هستند  . به  همین دلیل است که کسپرسکی موبایل  سکیوریتی ویژگی های  گسترده ای را برای کمک به محافظت از  اطلاعاتتان  در  صورت  گم شدن ارائه نموده است ، که  از جمله این  ویژگی ها  پیدا نمودن  محل موبایلتان  حتی در صورت تعویض سیم کارت می باشد.

- Device Lock

شما می توانید با ارسال یک پیامک به موبایل گم شده خود ، دسترسی به آن را به صورت از راه دور مسدود نمایید ، بنابراین هیچکس نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشد. شما همچنین می توانید یک پیغام از پیش تعیین شده تهیه کنید  تا در صورت قفل کردن موبیلتان، بر روی صفحه نمایش نشان داده گردد.

- Mugshot (جدید )

ویژگی جدید Mugshot به شما کمک می کند تا با عکس برداری های مخفیانه از کاربر غیر مجاز ، او را شناسایی کنید. این ویژگی می تواند چندین عکس از هر کسی  که در حال  کار با موبایل شما هستند گرفته  و سپس  عکس ها را مستقیماً برای  حساب کاربری شما ارسال نماید.

- Data Wipe

اگر شما احساس کردید که قادر به پیدا کردن موبایل گم شده خود نمی باشید ، می توانید اطلاعاتتان را از روی موبایل خود پاک نمایید.

- پاک کردن اطلاعات شخصی : پاک کردم شماره تماس ها و پیامک ها
- پاک کردن کارت SD : حذف تمامی اطلاعات داخل کارت حافظه SD داخل موبایلتان
- Restart دستگاه : حذف تمامی اطلاعات و باز گرداندن دستگاه به تنظیمات کارخانه

- Locate

عملکرد بهبود یافته قسمت Find محل تقریبی موبایل شما را با استفاده GPS ، GSM ، ارتباط Wi-Fi و یا توسط Google Maps نشان خواهد داد.

- SIM Watch

اگر سیم کارت موبایل گم شده شما تعویض گردد ، SIM Watch شماره سیم کارت جدید را به شما اطلاع می دهد و به شما این امکان را دوباره فعال می کند تا موبایل خود را مسدود ، اطلاعات درون آن را پاک کرده و یا محل آن را پیدا نمایید.

- Device Admin

این ویژگی کمک می کند تا از این بابت مطمئن گردید که سایر نرم افزار ها یا کاربران نتوانند برنامه کسپرسکی موبایل سکیوریتی را از روی دستگاه شما Uninstal نمایند.

- Anti-Theft Web Management

هنگامی که موبایل خود را گم می کنید ، زمانی برای هدر دادن وجود ندارد و شما بایستی ویژگی ضد سرقت را فعال و کنترل نمایید تا بتواند از اطلاعات شما محافظت کرده و موقعیت موبایل شما را پیدا کند.

محافظت وب

موبایل های هوشمند اخیراً بیشتراز قبل برای اینترنت استفاده می شوند . زمانی که شما به صورت آنلاین از موبایل هوشمند خود استفاده می کنید ،کسپرسکی موبایل سکیوریتی به حفظ امنیت هویت شما و مسدود نمودن لینک های جعلی  و خطرناک، شامل  وب سایت های مخرب و فیشینگ که طراحی شده اند تا اطلاعات شخصی شما را به سرقت برند ، کمک می نماید.

فیلتر کردن تماس ها و پیامک ها

این ویژگی کمک می کند تا شما تماس ها و پیامک های ناخواسته را فیلتر نمایید.

- یک  از پروفیل های فیلتر نمودن را “ فقط پیامک ” یا “ فقط تماس ها ” یا “ فقط پیامک ها و تماس ها ” انتخاب نمایید.
- به صورت دستی و یا اتوماتیک شماره های مورد نظر را به لیست سیاه و یا لیست سفید وارد نمایید.

محافظت از حریم خصوصی

این ویژگی این کار را برای شما ساده می کند تا چه مواردی را دیگران بتوانند و چه مواردی را نتوانند ببینند. زمانی که کسی گوشی شما  را بر می دارد ، به راحتی  می توانید اطلاعات  خصوصی خود را با فعال نمودن Privacy Protection به صورت  دستی ، اتوماتیک و یا کنترل از راه دور ، مخفی کنید .

سیستم مورد نیاز

- آندروید 2.2 - 4.1
- حداقل رزولوشن صفحه نمایش 800 * 480

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad