McAfee Internet Security 2012

نرم افزار امنیتی بسیار قدرتمند و کامل حفاظت از حملات اینترنتی را برای شما فراهم می کند که حفاظت بلادرنگ در برابر ویروس ها ، جاسوس افزارها ، اسپم ها ، هکرها و تهدیدات اینترنتی از انواع آن می باشد.

 

در نسخه ی 2012 این بسته امکانات جدیدی همچون آنتی فیشینگ ، قابلیت کنترل پدر و مادر بر روی فعالیت فرزندان خود در اینترنت ، قوی تر شدن فایروال و…اشاره کرد که می توان گفت مکافی در نسخه ی جدید علاوه بر افزایش قدرت امنیتی امکانات کاربردی دیگری نیز اضافه کرده که دستان کاربر را بازتر خواهد کرد ، مکافی در این نسخه اعلام کرده که با ارائه آپدیت های جدید و قرار دادن آن بر روی سرورهای آپدیت کاربران می توانند با آپدیت پی در پی بسته امنیتی خود به منظور مبارزه با تهدیدات evolving Internet انجام دهند و از این رو اطمینان خاطر بیشتری از گشت و گذار در اینترنت داشته باشند.

 

McAfee Internet Security 2012 به خاطر داشتن توانایی شناسایی بالا در شناسایی انواع فایل های مخرب و ویروسی برنده جایزه ی بهترین بسته امنیتی محافظ اینترنتی شده و با شناسایی سریع ویروس ها ، تروجان ها ، اسپم ها ، بدافزارها و…قبل از آنکه وارد سیستم شما شوند آنها را بلوک کرده و همانند سدی بر آنها خواهد بود .
برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار McAfee Internet Security 2012:
+ محافظت قدرتمند ، جامع و کامل کامپیوتر در برابر تهدیدات اینترنتی
+ دارای anti-virus و anti-spyware و همچنین فایروال بسیار قدرتمند
+ بهبود فایروال در نسخه ی جدید
+ دارای موتور اسکن بسیار سریع و دقیق
+ قابلیت حفاظت بهتر در برابر وب سایت های خطرناک
+ امکان کنترل والدین از فعالیت فرزندانشان در اینترنت
+ برنده جایزه ی بهترین بسته امنیتی محافظ اینترنتی
+ کنترل کامل در Microsoft Outlook 2010
+ امکان آپدیت مداوم از سرور آپلود
+ ارائه آپدیت های جدید با قابلیت شناسایی فایل های مخرب به روز
+ پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
 
 
حداقل سیستم مورد نیاز
 
Supported Operating Systems
Windows XP (32-bit) with Service Pack 3 (SP3) or higher
Windows Vista (32-bit and 64-bit) with Service Pack 1 (SP1) or higher
Windows 7 (32-bit and 64-bit) with Service Pack 1 (SP1)
    
System Requirements
1 GHz processor or higher
512 MB RAM or higher for Windows XP
1 GB RAM for Vista/Windows 7
500 MB of available free drive space
Internet connection
Supported Browsers for Anti-Phishing
Microsoft Internet Explorer 7.0 or higher
Mozilla Firefox 3.5 or higher
Google Chrome 6 or higher
Supported Email Programs
POP3 – Windows Mail, Microsoft Outlook Express, Microsoft Outlook, Netscape, IncrediMail and Thunderbird
MAPI – Outlook
Web email account with POP3 access
Required for Anti-Spam Toolbar Plug-In
Outlook Express 6.0 or higher
Windows Mail
Outlook 2003 or higher
Thunderbird 1.5 or higher
Anti-Spam also supports any other POP3 email client (without SSL) and web accounts

 

درباره ما

KEYIRAN فروشگاه تخصصی فروش آنتی ویروس و لایسنس‌های اورجینال، در زمینه فروش آنتی ویروس خانگی و فروش آنتی ویروس تحت شبکه (سازمانی، شرکتی) است. کارشناس فروش و پشتیبانی فنی ما با داشتن دانش به روز در زمینه رایانه‌های شخصی، امنیت شبکه و محافظت کاربران در برابر نرم افزار‌های مخرب، شما را در انتخاب بهتر‌ین آنتی ویروس یاری می‌کنند. ما به شما اطمینان می‌دهیم بهتر‌ین راه حل‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های اورجینال را، با قیمت رقابتی خریداری نمایید. KEYIRAN بهتر‌ین مکان برای خرید آنتی ویروس به صورت آنلاین است. دریافت بهتر‌ین قیمت و تخفیف برای خرید آنتی ویروس‌های خانگی و خرید آنتی ویروس‌های تحت شبکه نظیر آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky، آنتی ویروس بیت دیفندر Bitdefender، آنتی ویروس نورتون Norton، آنتی ویروس ایست نود32 - ESET nod32، آنتی ویروس مک آفی McAfee، آنتی ویروس آویرا Avira، آنتی ویروس آواست Avast، آنتی ویروس تراست پورت TrustPort و دیگر آنتی ویروس‌ها است. ما تضمین می‌کنیم که تمامی آنتی ویروس‌ها و لایسنس‌های مایکروسافت Microsoft نظیر ویندوز Windows و آفیس Office اورجینال و برای فعال‌سازی محصول اصلی است و به طور کامل توسط سازنده پشتیبانی می‌شود. KEYIRAN نمایندگی رسمی فروش آنتی ویروس کسپرسکی، ESET و مایکروسافت در خاورمیانه و ایران است، به همین دلیل با خیال راحت و آسوده می‌توانید به اصالت محصولات ما تکیه کنید. KEYIRAN دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (وزارت صنعت، معدن و تجارت)، دارای نماد از ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی (مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) است.

نماد اعتماد الکترونیکی

 

ENamad